Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

CAMBRIDGE!

Jag kan bara hålla med Blowjo här då jag får i mig avsevärt bättre näring när jag äter Cambridge än när jag äter "vanlig" mat. För man får inte glömma det faktum att när jag äter vanlig mat så är den inte balanserad alltid och sockerintag osv är oftast för högt. Kroppen mår inte alls bra av det och det märks tydligt hos mig. Min hy blir väldigt dålig, energin är dålig och min mentala status blir försämrad av att man känner sig fet och plufsig osv.

När jag däremot äter Cambridge så får jag strålande hy, pigga dagar utan den där traditionella efter-lunch tröttheten och jag känner mig vacker. Välbefinnande med andra ord. Skillnaden är inte innehållet utan kaloriintaget. Hade Lippi och Tvillingsjälv reagerat så om jag åt vanlig mat med exakt samma kaloriinnehåll? Vad vet jag...man möter ofta en viss skeptis när man äter pulver, men jag ber er att inte klanka ner på oss som äter pulver, för tro mig vi vet vad vi gör och det är inte det första alternativet för oss.

Och tyvärr måste jag också säga att det definitivt inte är alla som fuskar och äter i tid och otid när man äter pulver. Det är nog din egen uppfattning av saker och ting och ingen sanning.

• Bröllopstokiig

vill bara påpeka att cambridge består av nästan bara fibrer. så det är normalt för en cambridgeanvändare. Men du måste dricka den vatten mängd som rekomenderas.

• Bröllopstokiig

jag är inte förstoppad det kan jag lova.... gick på toa alldeles nyss provade "samarin" det gjorde susen...hi hi hi.... tack för rådet C.T.....
    har nu minskat 11kg

• Bröllopstokiig

Vad innebär Cambridgekuren?
    Jag provar snart vadsomhelst för att gå ner i vikt till augusti!

Tacksam för info o priser

• Bröllopstokiig

Cambridgekuren är ett pulver man dricker i form av soppa eller milkshake.. kör man ren kur så tar man detta pulver 3 gånger om dagen,och dricker mycket vatten minst 3 lite/dag... Man äter/dricker då inget annat alls.. detta kostar 440kr/veckan... man kan ju söka på cambridge på google för mer info....

• Bröllopstokiig

helenekl : Kolla in www.cambridge.com och leta en handläggare nära deig. för att kortfattat berätta så buter du ut måltiderna om dagen till cambridges soppor. Finns i olika smaker och är faktiskt goda :) Man måste bricka en himla massa vatten (3liter)om dagen för att inte torka ut. Man äter "renkur" i 3 vekor. Det betyder soppa tre gånge om dagen. Sen så byter du ut valfritt mål av dessa tre till ett mål mat, tills du nått den önskade vikten. man går igenomsnitt ner 1kg i veckan.

• Bröllopstokiig

september bride : 11kg är ju jätte bra ju :D Super *L* Hur länge har du hålt på då?

• Bröllopstokiig

september bride - SE VAD DU HAR ÅSTADKOMMIT!

Måste kännas helt suveränt! Alla här beundrar dig och din viljestyrka.

Jag har just avslutat lunchen och det blev en banan/choklad.

P&K

• Bröllopstokiig

Just det! September bride - jag glömde gratulera dig coh berätta hur fantastiskt duktig du är!!!!!!!!!!!!! Vilken kvinna du e!

Yessiii - du är också en riktig pärla! Jag tycker verkligen att du ska unna dig att äta på din examen - DET ÄR INTE ATT SYNDA. Jag tycker att om man går på ren kur så ska man gör det men om det kommer tillfällen som jul, påsk, examen eller andra VIKTIGA tillställningar - då ska man bestämma sig tidigt huruvida men ska äta eller inte. Ang valborg så bestämde jag mig för att inte äte i fredags förra veckan. Nu har jag bestämt det så nu blir det så och då lever jag därefter. Då kan jag i god tid förklara för nära och kära varöfr jag inte kommer eller varför jag kommer men inte äter och dricker som alla andra. Bestäm dig i tid och vela inte! Det är jättebra att du redan nu har bestämt dig för att du SKA FÅ ÄTA DÅ!!!

Mastermind - helt fantastiska resultat! Jag vet hur det är - jag kan låta bli att väga mig men det beror på att jag inte har vågen hemma. Men måtten - det blir nästan var tredje dag!

kareena - jag vägde 68 förra måndagen och är 165cm. Jag vill gå ner 13 kg så jag väger 55 kg till sommaren. Känns inte ett dugg ommöjligt med tanke på att jag brukar tappa 2,5 i veckan men naturligtvis, som jag skrev i ett av min förra inlägg. De sista "trivselkilona" är de värsta att ta. Tar antagligen mycket längre tid - men jag har stora förväntningar i alla fall. Men om jag inte har lyckats komma un det där förbaskade 60 kilosstrecket innan maj är slut då går jag över till gi. För jag ska ta me fan klara detta. Men sen vet jag att jag trivs jättebra med mig själv på 60 kilo.

P&K

Svar på tråden CAMBRIDGE!