CAMBRIDGE!
Jag kan bara hålla med Blowjo här då jag får i mig avsevärt bättre näring när jag äter Cambridge än när jag äter "vanlig" mat. För man får inte glömma det faktum att när jag äter vanlig mat så är den inte balanserad alltid och sockerintag osv är oftast för högt. Kroppen mår inte alls bra av det och det märks tydligt hos mig. Min hy blir väldigt dålig, energin är dålig och min mentala status blir försämrad av att man känner sig fet och plufsig osv.
När jag däremot äter Cambridge så får jag strålande hy, pigga dagar utan den där traditionella efter-lunch tröttheten och jag känner mig vacker. Välbefinnande med andra ord. Skillnaden är inte innehållet utan kaloriintaget. Hade Lippi och Tvillingsjälv reagerat så om jag åt vanlig mat med exakt samma kaloriinnehåll? Vad vet jag...man möter ofta en viss skeptis när man äter pulver, men jag ber er att inte klanka ner på oss som äter pulver, för tro mig vi vet vad vi gör och det är inte det första alternativet för oss.
Och tyvärr måste jag också säga att det definitivt inte är alla som fuskar och äter i tid och otid när man äter pulver. Det är nog din egen uppfattning av saker och ting och ingen sanning.