• Babycakes

CAMBRIDGE!

Hej alla duktiga,

Jag har varit med här förut och vill nu vara med igen då jag precis börjat med cambridge igen. Jag har ätit enligt GI metoden de senaste 6 veckorna och gått ner ca 8kg på det sättet. Det har gått jättebra och är inte jobbigt alls. Jag har ca 14 kg kvar att gå ner och har beslutat för att ta hjälp av cambridge så länge jag pallar i alla fall(-: Även om det inte känns som att sommaren är nära i kylan, så kommer den snabbare än man tror. Och det här året vill jag verkligen känna mig fin i kjolar och linnen. Så nu j-vlar!!

Hoppas på inspiration på detta forum..

• Babycakes

Hej,

Vad duktiga ni är! 16 kg på 6 veckor låter helt otroligt. Jag har inte vägt mig än men hoppas i alla fall på 2kg när veckan gått. Har som sagt 14 kg i första hand att gå ner. Den här sidan är suvurän när det gäller att få motivation. Har fått lite negativa kommentarer av en så kallad vän, som jag inte träffat på ett tag. Hon har inte sett mig sen innan jag gick ner mina 8 kg och trodde hon skulle vara glad för min skull. Har känt henne i nästan hela mitt liv. Känns väldigt ledsamt när alla andra varit jätteglada för min skull. Nån annan som råkat ut för det? Nej, nu ska jag gå ut och gå.

Fortsätt kämpa allihopa!

Svar på tråden CAMBRIDGE!