• Mi72

CAMBRIDGE!

Jag är inne på min sjätte vecka och har gått ner ca 14kg. Har 15kg kvar!
    Jag måste erkänna att jag har fuskat idag för första gången. En smarrig hamburgare blev det. Det kanske var dumt men nu har suget lugnat sig och jag kan koncentrera mig på de sista kilona.

• Mi72

- Tvillingsjäl

Jag förstår vad du menar. Det är många som inte kan hålla vikten efter en pulverdiet.
    Men låt oss fösöka!!!
    Hade jag endast haft 6 kilo att gå ner så hade jag valt en annan metod men nu är det inte så. Jag har 15 kg kvar. Att gå och träna....självklar grej om man klarar av det psykiskt. Allas blickar när de ser en tjockis. Jag vet att alla inte är så och tänker på det viset. De ser positivt på det men som kraftig har man, jag, mycket dåligt självförtroende.

• Mi72

-Blowjo

Du dricker nog för lite vatten! Du bör dricka minst 4 liter om dagen. Jag dricker 5 liter och har aldrig varit yr eller haft huvudvärk. :)

• Mi72

Ja, det är inte lätt!!!
    Men kämpa på Blowjo. Du fixar det säkert!!
    Man har sina upp och nergångar men när man tänker på brudklänningen så blir man motiverad igen.
    Jag har sagt till min närmsta omgivning att inte snacka skit om det jag gör. De måste acceptera det. Det är mitt val!! Och om de börjar så är det lätt att man tappar modet. De vill väl inte att man skall misslyckas...igen...??
    Nä, jag måste vara stenhård mot mig själv. Jag vet att ger gar vika förmycket så trillar jag dit och sen retar man sig så. Att gifta sig har nog varit den bästa motivationen till att lyckas.

Lycka till alla blivande brudar!
    Vi får peppa varandra!! :)

• Mi72

Jag har haft ett lite uppehåll nu i 3 veckor men började igen i tisdags. Hade gått upp 1,5kg men då hade jag festat loss. Vi har fått smakat av vår bröllops middag med goda viner och snacka inte om efterrätten. Det var mumsigt men ett minne blått nu. Jag har samman lagt gått ner 16 kg på 6 veckor snart 7. Är skit nöjd och min man kan inte hålla fingrarna i styr. Helt underbart!!! Jag har ca 8-13kg kvar. Vet nte riktigt var jag vill vara. Men 60 är egentligen målet dvs 13kg kvar!!

Så har det gått för mig! Någon annan? Det är så roligt att höra för det peppar en. :)

Svar på tråden CAMBRIDGE!