Inlägg från: bröllops häxan |Visa alla inlägg
  • bröllops häxan

CAMBRIDGE!

Min kropp mår aldeles utmärkt av Cambridge. Jag startade 1/9 och tills förra veckan hade jag gått ned 10 kg. Pluss att jag har ätit midag på fredagar eller lördag, och varit på krogen en gång och ätit en gott och blandad påse. Nu äter jag talriks modellen tre gånger om dagen. Ska vänja magen vid mat tills jag åker utomlans om två veckor. Men sen så sätter jag gång igen och har aldrig mått bättre. Håller med Herbalife är pyton!!! och genom att du säljer OCH rekomenderar så är det reklam.*L*

Bra kämpat alla duktiga Cambridgare :) Visst känner man sig stolt när man lyckas gå ner rellativt mycke med inte allt för svår metod :D:D:D

• bröllops häxan

BrudSofia: om du äter ren kur så kan du räkna i genomsnitt ( vissa veckor går det bätre och vissa sämre) med 1kg i veckan. Men jag rekomenderar starkt at du följer kurens "invänjnings" veckor med sucsesivt ökande mat intag. Du vill ju inte vara "förstoppad" på bröllops dagen :)

• bröllops häxan

Jag hade antydan till yrsel de första två tre veckorna. Men jag "lysnade" på kroppen och åt ett mål mat på kvällen då istället. *L*

Det är ju kul att gå ner i vikt, men man ska ju må bra medans man gör det *L*

• bröllops häxan

Som nu tillexempel. Jag har ätit mina tre påsar i dag men nu gör jag the med lättmjölk och två hårdbrömackor(utan smör) med gurka och en ostskiva på..Så här har jag kört hela tiden, och ätit midag när jag velat. Herregud det funkar ju ialla fall och sen så har jag märkt att hårdbrömackorna som jag äter ca varannan kväll hjälper betydligt när det blir dax att gå på toan :)

• bröllops häxan

september bride : När jag kör ren kur så gick jag 3gånger på två veckor. Men det är så viktigt att du dricker minst 3 liter vatten om dagen och testa att äta två hårdbrömackor på kvällen om du tycker det är jobbigt. När jag känner att det snart är dax så sveper jag två påsar sammarin i ett halvt glas vatten och väntar i tio minuter innan jag går. ;)

Tänk så här . Do har ju inget i tarmana som ska ut. Nästan i allafall*L*

• bröllops häxan

Det tycker jag åckså :D Vilka är dina favoritsmaker? Mina är kyckling met egen kryddning, capichino med kanel och varm kakao *L*

• bröllops häxan

var så lite så ;)

• bröllops häxan

M.H : Ja men gud ja!!!. Jag hade en favirit kjol (hemma mys) som jag hade när jag vägde 96.5kg. Nu nät jag väger 86.9(i morse) så ..alltså den kjolen bara ska jag ha på mig hemma men den åker av hela tiden. Min sambo har skit kul. Mycket stjärtskåra blir det :D Och ja folk märker och komenterar. *L*

Skit i vad folk säger. Det är ju din kropp. Så länge det inte är något osunt. Tycker personligen att BMI skalan är väldigt sund och använbar åt båda hållen.

Välkomen hit :) Hur mycket väger du, och vad vill du gå ner? Håll ut den första veckan och fall inte för frestelsen att bara ta en macka. Första är svårast men jag sporrade mig de första tre med att väga mig varge dag. Inte så bra, jag vet men det var en kick att se att man rasade ca 0.3 kg varge dygn.

Och du. slarva inte med vattnet. Super viktigt att dricka 3 liter om dagen. lovar!!

• bröllops häxan

september bride : Tycker att kycklingsoppan är helt ok :) Brukar ha i lite curry och salta lite lätt. Är gott att äta något varnt ibland och som smakar mer som mat, än att bara dricka "milkshake" hela tiden.*L*

• bröllops häxan

oj det vet jag inte. Är nog olika på folk och folk så att säga. Men jag var sten hård de första två veckorna men sen så käkade jag ett mål mat tre kvällar tredje veckan. Sen så åt jag ren kur men åt ett mål mat på fre eller lörd. Nu äter jag ren kur fast med 2-3 hårdbrömackor om dagen pluss mjölk i te. Kunde väll ha gått ner mer om jag hade varit "sten hård" men jag går ner i alla fall. Som sagt så hade jag också yrsel och var mycket matt de två första veckorna. Det var därför jag började käka så småt. Tror att du mår bätre av att börja äta ett mål mat om dagen faktiskt. Du får nog mer ork till träning och så fryser du inte så förbaskat. *L* Men du kommer "bara" gå ner ca 1 kg i veckan. Men det är måltiderna värt. :)

Svar på tråden CAMBRIDGE!