• MalinPalin

CAMBRIDGE!

Ny här!:)

Imorgon börjar jag på ren CB-kur! Jag är sååå inspirerad av er andra, jag vill verkligen klara de tre första dagarna som tydligen är de svåraste! Den 9/12 -06 gifter jag mig då SKAAAAAAAAAA jag vara smal! :D Vill gå ner 20 kg. Är 1,60 å väger 84 kg!!! Jag hatar att vara hungrig, blir rastlös då, så nu ägnar jag helgen åt att vårstäda alla skrymslen så kanske jag glömmer hungerskänslorna.

Grattis alla ni som gått ner med CB-kuren!
    SOV GOTT

• MalinPalin

Jo, en fråga bara...
    har hört att skinnet på kroppen kan börja hänga och inte hinna dra ihop sig vid en snabb viktnedgång... ngn som har erfarenhet av detta?

• MalinPalin

DEPPAR!! Fixa det inte! Klarar inte av att vara hungrig! Jag har så dålig karaktär, HJÄLP mig!!!!! :( F.n oxå!

• MalinPalin

Ho,ho... septemberbride! Kan du hjälpa mig?????

Deppar..... deppar...........

• MalinPalin

Ja, här är jag och deppar!!!!

• MalinPalin

Jag ska ta nya tag imorgon igen! Men det är så svårt när jag har tre barn på 11, 9 och 1 år. min blivande make kan äta allt när som helst och mina äldsta barn är pojkar och hungriga JÄMT. den lille på 1 år har ju sina mattider han också. Jag VILL ju verkligen! tack alla ni som är så snälla och peppar mig! BAMSEKRAM!! :)

• MalinPalin

Kämpar på, men inte på ren kur.

Fortsatt trevlig påskhelg till alla CB:are

• MalinPalin

Imorgon börjar jag på ren kur med CB!!!

Lycka till alla och mig själv. :D :D

• MalinPalin

ULLER!!

Vad sägs om att du börjar imorgon istället, fredag 21/4? Då kan vi peppa varandra! Kan de andra så kan vi!! UTROTA ÖVERVIKTEN! ... när är din stora dag? Hur mycket vill du gå ner??

Jag har sagt det förr, många känner säkert igen sig oxå... JAG BÖRJAR IMORGON!

Läs om september bride, vilken tjej!!!beundransvärd är hon.

KRAM till alla CB:are där ute! Undrar hur mycket alla CB:are gått ner tillsammans? Rolig fundering.

• MalinPalin

MimmiMus! GRATTIS! Snacka om vilja, motivation & karaktär! Släng hit lite av det till oss andra oxå! :D

Var det jobbiga dagar??

• MalinPalin

kareena!

Hur går det för dig? Jag börja r varje morgon med CB för att ge upp vid lunch. Fan!! Jag fixar inte det här med CB fast jag så gärna vill!!

• MalinPalin

kareena & MimmiMus!

TACK!! för att ni peppar mig så mycket! Jag börjar imorgon 25/4 och går in på denna tråden när hungern och karaktären ger sig till känna!!

:( Jag behöver allt stöd jag kan få! Har suttit och gråtit i timmar idag för att jag känner att "ren kur med CB" är ett straff för att jag är fet! Istället försöker jag se vilken möjlighet det har att ge mig. Har oxå varit ute på viktklubben och läst om andra och sett lite före och efter bilder, som peppar mig lite!

Tack alla ni som skriver på denna tråd! Jag behöver ER alla!!

Kram
    MalinPalin

PS September bride, du är enastående!!!

:)

Svar på tråden CAMBRIDGE!