• Lollipoppsan

CAMBRIDGE!

Hej alla.
    Har läst de flesta av era inlägg om cambridge-kuren. Ni är ju jätteduktiga. Man blir ju väldigt sugen på att börja när så många lyckas. (Har ju en hel del att bli av med)
    Jag undrar om någon vet om det är någon skillnad mellan cambridge-kuren och en kur med nutrilett. Det skiljer ju en hel del kostnadsmässigt. Men funkar det lika bra?

• Lollipoppsan

Mastermind:

Tack för ditt svar. Jag har provat nutrilett choklad förut och tyckte inte att den var så svår att få ner. Man jag har aldrig provat cambridge.
    Förutom smak och givetvis priset, finns det några andra uppenbara skillnader? Är det någon av dom som man går ner mer i vikt av än en andra. Om jag inte har problem med att dricka nutrilett är det verkligen lönt att betala mer för cambridge?
    Jag vill gå ner ca 40 kg. Jag tänkte börja den 1 Maj och vill gå ner så mycket som möljigt till den 1 September då jag ska vara med på min bästa kompis bröllop. Tror visserligen inte att jag orkar hålla på med att dricka nutrilett/cambridge i 4 månader men man kan ju hålla på så länge man orkar. Finns det ngn maxtid för hur länge man får hålla på?

• Lollipoppsan

Mastermind- Tack. Jag kanske ska ta och prova cambridge oxå för att se om det är ngn skillnad. Jag kanske inte e så sugen på att bara dricka choklad hela tiden med nutrilett (den är den enda som jag kan dricka då dom andra smakar pyton).Blir kankse lite trist efter en vecka... Får nog tänka över det lite innan jag bestämmer mig. Har ju nån vecka till på mig...

• Lollipoppsan

Har nu gjort slag i saken och beställt hem cambridge för en hel månad. Känns på något sätt mer seriöst med cambridge än med nutrilett. (Lika bra att ta en hel månad så att man inte ger upp efter en vecka)

Har dock inte tänkt börja förrän 1 Maj då jag ska åka iväg med en kompis och bara ta det lugnt, mysa och "ladda" för att klara detta...

Tack för en jättebra tråd där alla e så positiva och uppmuntrande...
    Ska nog komma tillbaka och uppdatera mina framgångar (eller misslyckanden)ha ha...

Kramiz på er alla

• Lollipoppsan

Hej alla CB:are.

Jag ska själv börja med ren kur på måndag morgon. Har köpt upp ett lager nu bara för att man inte ska ge upp och sluta efter en vecka.

Jag har någon liten undring och varför inte fråga er som är riktiga hejare på detta. Det e skönt att komma hit och läsa era inlägg för ni e så goa och måna om varann och ni är ju världsbäst på peppning

Jag undrar vilka tider ni dricker era drinkar på. Hur sent dricker ni den sista?

Kommer säkert massor av nya frågor när jag kommit igång och hoppas att jag kan ställa dom här till er..... För det e ju faktiskt ni som vet bäst.......

Fortsätt som ni gör....Ni är helt suveräna

Tack för en underbar tråd....
    GO GIRLS

• Lollipoppsan

Matermind- Ok, tack för det

Jag börjar inte förrän på måndag för jag har bestämt 1 Maj sen en tid tillbaka för att hinna få fler med mig som man kan göra det tillsammans med. Roligare om man är flera. Och mina produkter kommer inte förrän fredag (hoppas dom kommer då i alla fall)

Får se vilka tider jag dricker på... Prövar väl mig fram...

Tack

Svar på tråden CAMBRIDGE!