CAMBRIDGE!
hej malinpalin
jag ska också börja med cambridgekuren imorgon fredag den 21 april.
jag behöver gå ner ca 30 kg.
jag är känner mig jätte motiverad efter att ha läst hur mycker september bride och de andra har gått ner i vikt.
hej malinpalin
jag ska också börja med cambridgekuren imorgon fredag den 21 april.
jag behöver gå ner ca 30 kg.
jag är känner mig jätte motiverad efter att ha läst hur mycker september bride och de andra har gått ner i vikt.
idag börjar jag, vägde mig på morgonen och vågen visade 94kg och det är alldeles för mycket för mina 1.62cm.
Alla ni som använder c.k har verkligen inspirerat mig till att börja,tusen tack.
hej september bride
Du har fått mig att börja med cambridgekuren ,efter att läst hur mycket du har gått ner tänkte jag att jag måste också börja.
Det är klart att du ska vara med på cambridges hemsida du skulle inspirera många.
Jag känner mig så deprimerad, igår var jag och handlade kläder jag såg en jätte finn tunika, jag kände att jag måste bara ha den, man jag kom inte ens i den största storleken som fanns i butiken.
Jag önskar att jag kunde handla kläder som jag tycker är fina istället för kläder som ska dölja min övervikt. Jag önskar att jag vore smal, livet skulle vara mycket lättare då. Jag är så trött på att jämnt vara i jakt efter mirakelmetoder. Jag har bestämt mig för att gå på ren kur tills jag inte blir normalviktig. Jag är så trött på att vara överviktig.
hej malinpalin
du får inte ge upp,visst är det är jätte svårt att gå på ren kur, men det är inte omöjligt. Om du verkligen verkligen vill gå ner i vikt så kan du göra det, du måste bara bestämma dig. Jag har i flera år lurat mig själv att imorgon ska jag börja banta. jag är 30 år och har bantat sedan jag var 13 år, och nu har jag bestämt mig att sluta lura mig själv. Jag har köpt en jätte bra bok som heter meningen med livet i den står det att( av alla hemska känslor som får dig att må illa känns ingen hälften så dålig som att veta att man hade chansen att göra vad man verkigen ville, och inte tog den) jag har kastat bort många år av mitt liv, det finns så mycket som jag vill göra, men som jag inte kunnat göra pga min övervikt. Nu vägrar jag låta min övervikt styra mitt liv, jag har bestämt mig att inom tre månader ska jag vara normalviktig.Jag tänkte att jag har bara två alternativ att lyckas eller att misslyckas sedan tänkte jag att misslyckas är inget alternativ, jag ska lyckas till varje pris. Börja igen imorgon jag lovar dig att om du verkligen vill gå ner i vikt så kan du det.
ska gå och lägga mig, men vill tacka MimmiMus och september bride för er stora stöd, det betyder jätte mycket för mig. Jag trode att jag skulle få kämpa helt själv,men nu känner jag mig inte själv längre. Imorgon är det min tredje dag.
god natt
malinpalin hur har det gått för dig
idag?
diamondgirl
författaren till boken Meningen med livet är Bradley Trevor Greive. Den finns att köpa på adlibris för under 100kr.
Boken har hjälp mig jätte mycket, så jag rekomenderar verkligen dig att köpa den.
en fråga till er alla som går på ren kur hur ofta tränar ni?
går man ner snabbare om man tränar?
hej malinpalin
Se inte på dig själv som en förlorare, gör du det kommer det bli svårare för dig att börja med kuren. Jag mår också JÄTTE dåligt över min övervikt ibland vill jag inte ens gå ut för att jag skäms så mycket över mig själv. Tänk på att hjärnan bestämmer vad som är möjligt men viljan kan överträffa det.
Imorgon är jag ledig så gå gärna in på denna tråd om du behöver stöd jag lovar att hjälpa dig.
Ge inte upp du förtjänar att vara lycklig.
P.S Ett hinder är något du ser när du släpper målet med ögonen
vårblomman
Grattis vårblomman till den stora
viktminskningen, vad duktig du har varit.
MimmiMus
Det måste kännas jätte bra att ha klarat första veckan på ren kur. Håller med att cambridge är våran räddning.
Tänk vad smala och snygga vi alla kommer att vara till sommaren.
Jag längtar redan efter att handla snygga kläder.
citat ur Meningen med livet :
kärlek är den enda mäktiga och bestående kraft som ger verklig mening åt vårt dagliga liv. Den kärlek jag pratar om är elden som brinner inom oss alla, den inre värmen som hindrar våra själar från att frysa i förtvivlan om vintern. Det är kärleken till själva livet.
Inte förren vi är nöjda med oss själva kan vi leva livet fullt ut.
god natt och sov gott
september bride
du är super duktig, vilken motivation du har. Jag önskar att jag var duktig som dig. Jag kan inte vänta tills jag också gått ner lika mycket . Du är min stora inspirationskälla.
Tuss1
Lycka till idag.
MalinPalin
Hur går det för dig?
MimmiMus
Jag hålller med, det känns som vi känner varandra, fast vi aldrig träffas.
Jag hade aldrig klarat det här utan er alla.
Vad tråkigt att din konsulent inte är bra, men du är så duktig så du behöver inte henne.
Hur mycket vill du gå ner?
hej då