CAMBRIDGE!
skrik på...!!!!!!!! =) ha ha ha
skrik på...!!!!!!!! =) ha ha ha
hej hej vårblomma!!
jo, jag är 1.56 cm och väger 87.7 kg från början...så det är väldigt mycket på en kort person. Men om man får försvara sig lite, så var det ingen i min omgivning som trodde det...så det kändes ju skönt...!
tycker att jag märk att det försvunnit, på magen mest....nu går liksom inte brösten och magen "ihop" längre....om man kan säga så..hehe
och en del säger att man kan se i ansiktet lite....men själv så har det varit svårt att se på sig själv...
jo...du har erfarenhet...och det är bra att du talar om....för innerst inne, hoppas man juh på att det ska flyta på så här bra....men jag känner att jag blivit tokig i att väga mig....men ska sluta med det!! som du säger det är bättre att ens konsulent står för det
tack !
kram
Hejsan....
Det är ingen myt, iaf inte för mig..men jag tyckte defenitivt att de tre första dagarna var värst...det blir bättre sen, man kommer liksom in i en vana...så sen helt plötsligt så det din vardag....det blir naturligt. Men jag ska inte säga att alla känner så, men jag gör det =)
jag önskar dig lycka till!!
och jo...rätt fixerad vid vågen, det är jag =/
hej hej....jag har börjat närma mig nästan exakt 10 kg nu....det gick fort i början men nu har det saktat ner..men det gäller väl att hålla igång mer, för att det ska hända mer. Och jag har nästan varit stilla stående...och ändå lyckats gått ner. Men nu måste jag ändra på det, det går ju alldels för sakta...
hur går det själv?
jo...det känns bra..och var stark, det blir bättre.. Men nu vill jag inte förstöra för nån, men jag har de senaste dagarna varit väldig dålig...haft huvudvärk som liknat migrän och varit yr....men idag känns det lite bättre. Men jag törs inte träna nåt..ifall det blir värre. men en promenad ska jag väl orka med!
Men kämpa på allihop, VI är ju asduktiga!!! hehe =)
jo, det är dyrt...men om du räknar på vad du åt förrut...hur mycket åt du för per vecka? för jag vet själv hur det var, skräpmat där..massor av godis här...osv...jag tycker att jag tjänar på detta på alla sätt och vis! hehe =)
Jo, just det......sa någon att man kunde dricka för mycket vatten?
kanske är det det jag gjort som fått mig må dåligt? jag trodde det först berodde på att jag drack för lite....och då drack jag ändå 3L per dag..så jag började dricka ännu mer. Men usch, vad "mättsamt" det blev!
24KG...hur lång tid på ren kur tog det?
tacksam för svar!!
själv har jag lyckats gått ner 10kg på 22 dar....men det tycker jag inte är så mycket!
vill att det ska gå fortare, för den senaste veckan har jag typ stått still...varför? visserligen har jag inte rört på mig så mycket...men jag är rädd för att göra det för mycket...jag har också en hel del varit väldigt yr och haft mycket huvudvärk....
jag är inne på min fjärde vecka och ska köra till den 26:e feb...sen vet jag inte om jag orkar mer, för nu börjar det bli tjatigt och smaka pest!
nån mer som känner såhär?