Inlägg från: bröllops häxan |Visa alla inlägg
  • bröllops häxan

CAMBRIDGE!

Babycakes : Det är ju suveränt..:D Själv så står jag still och är litte less just nu *L*

• bröllops häxan

Babycakes: Gud vad tråkigt med din vänn. En del människor är så vet du...Man kanske inte kan säga direkt avundsjuka, men somliga har svårt att känna glädje åt andras framgång. Speciellt om det är något dom vill eller har kämpat med själv. Jag tycker du är duktig och de 15 kg du har kvar fixar du lätt :D

Jag sak ochså gå ut på en promenix i det helt underbara soliga vädret. Ska bara tvätta färdigt först. :)

• bröllops häxan

Miffy : Du ska nog räkna på 2-3 månader för 15 kg... :)

Kom hen från Budapest i går och har bara gått upp 2 kg..dvs vatten..:) Känner mig stolt då jag frossae i god mat och drinkar..hihih. Men sen så gick vi såå mycket så det var nog det som fick mig att "behmlla vikten".

Nu blir det nya tag och min första Capochino i morse smakade ljuvligt. Jag är laddad. Nu ska jag ner till 80kg (88.5 kg i dag) tills sista aprill.

Sen blir det kläning :D

• bröllops häxan

vanilj eller bannan eller kola var vidriga...håller med.
    Jag gillar Capochino, vanlig kakao och kykling bäst...:) mint kakao också helt ok..

• bröllops häxan

jag är inne på min andra omgång nu..på tredje dagen. Börage äta för en utlandssemester och sätter nu igång igen :) Det ser positivt ut. Föra omgången gick jag ner 10kg( 8 som jag har behållit då två var vatten *L*) och nu kör jag tre veckor ren och kombinerad maj ut. Hoppas på 10 kg till. ;)

Hur går det för er andra?
    september bride : Det låter ju super. 16 kg..inte illa. Hur mycket var det nu du ville gå ner till? Min målvikt är att nå 70-75 kg och jag är 178cm lång..

• bröllops häxan

elenita: Jo det är det väll ;) Började igen för en vecka sen på 88,5kg efter ett par veckors uppehåll. Nu vägde jag mig i morse (8 dagar sen jag började) i morse vägde jag 85.5. 4kg minus :D Men märk väl att 2 kg är då vatten. Räknar med att kommande två veckor förlora 2 kg i veckan. Sen efrer den rena kuren i tre veckor börjag äta kombinerad kur ( både kur och mat) gå ner ett kg i veckan. Mitt personliga mål är att väga 82 kg sista April :)(efter att ha gått upp 2 kg ivatten)

Kolla på www.cambridgekuren.se och lycka till *L*

• bröllops häxan

hahaha *L* 3kg menar jag....;)

• bröllops häxan

Det står still nu...Fast jag är duktig...:(
    Inge roligt.

• bröllops häxan

Hej alla duktiga Camebridge tjejer :D
    Det är verkligen inspererande att läsa denna tråd. Speciellt när det går trögt. Jag har kört i två omgångar. Började 9jan på 96,5 och körde till 27 feb och stannade på 87kg. gick sen upp 2 kg vatten. Nu startade jag igen på 89 kg 27mars och är nu idag, dryga två veckor senare är jag på 83,8 kg. :)

Är så glad för mina 12 kg. Kör nu ren kur och det verkar som jag tappar 2kg veckan. *L* Hur mycket brukar ni "gå ner " i veckan?

• bröllops häxan

yezzii : Vad vill du gå ner till?
    Själv så vll jag till 70kg. Då är jag nöjd :)

• bröllops häxan

Jag är 177cm lång och väger nu ca 84 kg så det är 15 kg kvar :)

Hur mycket har du kvar?

• bröllops häxan

Det känns fin fint:D Började på 96,6 kg så jag är super nöjd*L*

• bröllops häxan

snälla söta tjejer. Det gååååår inge braaaaaaaaa. Behöver pepping. Ahhhhhhhhhh

Börgade i januari och har kört i perioder. Har tappat precis 10kg men har 15 kvar. Men motevationen är borta. Tyckte att det gick så "lätt" så jag har fått lite hybris tror jag. "ähh det är lugnt...fyra månader kvar...bla..bla..det gick så bra sist...inga problen att tappa resten" HA!

Men nu. Ska träffa min sömmerska nästa helg för första gången och jag vet att bla.mitt midjamått kommer minska med ca 10 cm. Uch vad jag gnäller, men vart, om inte här bland alla jätte duktiga trevliga brudar i denna tråd, kan jag få tillbaka motivationen.*L*

hjälp..

• bröllops häxan

MimmiMus : Tack ska du ha "värmer" Jag blir så sur på mig själv. Men nu jä-lar :)
    5-6 veckor. Tror du? Tappade förut 2kg på ren kur i veckan och 1kg på kombilerad. Fast det låter ju bra *L*

pickolina: Äpple är abrulut godast tycker jag. eller citron. tycker att persika kan uppfattas som lite"frän" för halsen fast man blandar med 3liter vatten(jag kör 2liter).

• bröllops häxan

pickolina: testa att värna kakaon . Då är den ennu godare. Som varn choklad(får inte enns sjuda, bara värmas) ;)

MimmiMus: Tack gumman :D känns redan bättre. imorgon då.....
    Problemet är att hon är i s-holm och jag i härnösand. Ska försöka träffa henne en gång i månaden.

• bröllops häxan

hej alla. En liten fråga angående mensen. Är den regelbunden medans ni går på kur? Min är lite sen(inte med barn hihih. säkert, jag lovar)Känns inte så hälsosamt faktiskt. Hur är det för er?

• bröllops häxan

Alltså jag är 34 år och min mens har varit "klockren" så när som på dagen, i hela mitt liv. Känner mig lite orolig faktiskt. :(

• bröllops häxan

Jag tränar inget faktiskt. Tar mina promenader varge (nästan *L*) dag.
    Har inte så mycker energi över till det.

• bröllops häxan

Nu,, precis nu så kom den :D:D:D
    Tre dagar sen.....phu...*L*
    så lättad.

Svar på tråden CAMBRIDGE!