CAMBRIDGE!
har en fråga när det gäller att göra nr 2 på toan.... har kört ren kur i 13 dagar och "bajsat" 2 ggr är detta normalt???
jag brukar annars gå 1 gång om dagen i vanliga fall....... blir lite fundersam?????
har en fråga när det gäller att göra nr 2 på toan.... har kört ren kur i 13 dagar och "bajsat" 2 ggr är detta normalt???
jag brukar annars gå 1 gång om dagen i vanliga fall....... blir lite fundersam?????
ingen som vet????
C.T
jag åt ju cuur i 3veckor och gick ner 5kg då,sedan började jag med cambridge och är nu på min 15 dag.Så med cambridge har jag gått ner 6kg.... jag tycker att jag är super duktig....
jag har bara provat jordgubb,vanilj,cappucino och banan...har inte provat på någon soppa...vet inte om jag kommer gilla dom..
C.T
Jag får nog prova på en soppa nästa gång jag beställer,,,
Jag har ju minskat 11kg och man märker det på kläderna jeansen är för stora skärpet får man göra nya hål i mm..och nu så börjar komplimangerna rulla in från min omgivning,,då blir man så glad så...
Undrar lite hur mycket ni tränat/mortionerar??? Jag tänkte på att man får ju bara i sig ca 480kcal om dagen och går man i rask takt på rullband i 30min så har man blivit av med ca 150kcal+ att man går och rör sig varje dag mer eller mindre.....
Ja Ja undrar bara hur ni andra gör???
Har en lite fråga till!!!
Säg att jag byter ut ett mål om dagen snart, kommer jag att må dåligt sen igen då som dom första dagarna när man började med cambridge??Om jag bara byter ut ett mål på helgen och inte under mån-tors???
om ni väger er varge dag så kan man lätt bli lite less om det står stilla... Min sambo har gömt våran våg och plockar bara fram den på tisdags morgonen då jag väger mig en gång i veckan .... då tänker man inte så mycket på att man bara gått ner 1hg eller dyl...då har man ju oxå något att se fram emot..
hoppas på att det går bra för alla,själv så har jag varil hos farbror Dr i dag, det visade sig att jag har halsfluss så då blir det penicillin i 10 dagar....men jag ska nog överleva det med....
hur går det för er????
Själv så ska jag väga mig på tisdag då får ni mitt senaste resultat.... nu står det på -11kg......
på baksidan av påsarna står det att man inte ska äta ren kur mer än 3veckor utan läkares tillåtelse men tor ni det är farligt om man fortsätter??och hur längre kan man köra tror ni,,,har 24 kg kvar till min målvikt.....
Ja då var det min vägnings dag,jag tänkte dela med mig av den...
-3kg denna vecka som varit....
Så allt som allt blir det nu -14kg och jag är super nöjd.. .....Nu är det BARA 22kg kvar till mitt mål, tills bröllopet..hoppas jag lyckas,jag har ju till september på mig...