CAMBRIDGE!
KÄMPA PÅ ...............
KÄMPA PÅ ...............
jag tänker oxå mycket på hur det ska bli när man börjar med komb.kur... men funderar på att beställa den kokbok som finns att köpa på CB hemsida... hoppas att den ska kunna ge mig lite mer kött på bena vad det gäller att börja äta rätt...
Mycket godis & mat blir det runt omkring en nu i helgen men var starka och stå emot alla frestelser....Tänk positiva tankar,det gör jag!!!
Man blir ju så glad av det härliga vädret vi har i dag (i småland) kan bli upp till 15 grader åååå va skönt....
ska ut och ta mig en promenad nu ha en bra dag!!!!
fairy_1983_
kul att det går så bra för dig... jag ska på 2 st påsk middagar i dag men med mitt pulver och mixerstav i högsta hugg så ska jag klara av denna dagen med.....
fairy_1983_
jag har 14kg kvar till min målvikt....längtar så tills jag är där....jag vill så jätte gärna fixa detta tills sommaren så man kan vara fin i bikini....
vad det gäller andedräkten så borstar jag mina tänder ca 4ggr om dagen och jag har varit kass i halsen och då tagit "baffusin" mint medicin...så det har inte varit något stort problem...med tanke på att man går ner i vikt så kan jag gärna ha dålig andedräkt...
I morgon kommer jag med mitt nya resultat som vanligt,det är ju då tisdag....
Jag är så glad över att jag klarat av påsken nu med tanke på all god mat som varit....
Kämpa på cb:are........
Hej alla CB:are...
Tisdag igen då och vågen stod på -1,8kg det vill säga att jag gått ner 21,9kg nu.. och nu har jag kvar 14,1kg.....
Jag måste bara säga att ni som är i början av eran kur..GE INTE UPP....JAG själv tycker det blir lättare och lättare för varje dag som går,vet inte vad ni andra tycker som hållt på i mer än en vecka,,men för mig rullar det bara på nu....
Nu ska vi ner till stan min m2b och jag och prova bröllops klädet till honom...och boka våran smekmånad....
ha en bra dag!!!!!
MimmiMus
man tröttnar aldrig på att läsa allas inlägg här på tråden...skriv på bara....
yezzii
hur mycket har du gått ner nu på de här16 dagarna????
Jag skriver en lista på allt jag skulle vilja äta när jag är sugen på något...men efter en veckas skrivande så är jag glad att jag inte har ätit det jag skrivit...ler...
oj oj oj va många inlägg det är nu...sååå kul att läsa om alla..Och vilken vilja alla verkar att ha...
Själv så kämpar jag på som vanligt är på min 57:de dag....phuu...men nu är det inte många kilo kvar.....
ska ut i det fina vädret en liten stund till,,det finns ju en del att göra när man har hus.....
Ha De`
jag vet hur det är att dricka mint choklad och kakao 3 gånger om dagen...men det funkar,jag gillar ju inte de andra smakerna....
Jag satt och räknade lite på hur många drinkar det blivit nu under min cb-tid kom fram till att det var 173 st lite tjatigt men det ska funka ett tag till....
HEJA HEJA ALLA CB:ARE...
MalinPalin va snäll du är som tycker jag är beundransvärd...TACK!!!!
hoppas att jag hjälper någon när jag skriver mina inlägg..!!!
Jag blir MÄKTA peppad av allas inlägg...
fairy_1983_ super bra kämpa på....det är så kul att vi blir fler och fler som nyttjar cb........go go go girls and boys om det finns sådana på denna tråd
Natti natti!!!!
Halloj!!!
Började dagen med en promenad ute i det härliga vädret...helt klarblå himmel åååå va skönt...ska ta min första "drink" för dagen...
kareena
hoppas att det går bra för dig... försök att hålla dig sysselsatt de första 3-5 dagarna för de är de svåraste (tyckte jag)... när kroppen ska ställa in sig och allt...Men ge inte upp,tänka att du ska klara det,då går det!!!
Nanah:det här med hur mycket man går ner är olika från person till person...Jag vet inte hur mycket du måste gå ner för att ha stl 36/38.... Men tänk på att det kommer att komma sååå många fler fina klänningar nu till sommaren...
Jag har fått en förfrågan om att vara med på Cambridges hemsida för att skriva min berättelse om hur jag har lyckats gå ner i vikt och visa före & efter blilder.... HUR TYCKER NI ATT JAG SKA GÖRA???? ska jag eller ska jag inte??
Jag har nog bestämt mig för att skriva in till dom,,men ska gå ner 5kg till först...Man vill ju vara fin på efter kortet..
Tack snälla.. Ni är såå JÄTTE DUKTIGA alla.... ska ta min lunch nu och som vanligt blir det en mint/kakao..
Mastermind
Jag började på 115kg och väger nu 93kg och vill ner till 79kg....sedan kunna ligga stilla på 79 i ca ett år och till nästa vår/sommar gå ner till 69kg och då är jag nöjd...
Jag är 1,68 lång...
Låter kanske mycket för vissa att vilja väga 69kg till mina 1,68 men jag är inte ute efter att få vara jätte smal utan bara kunna känna mig nöjd och kunna handla vilka kläder jag vill...Många här inne vet nog hur den känslan är att inte kunna handla kläder för att inget passar...men nu så går det mot nya tider....jag är taggad och jag ska klara det.....
ja då ska man ta den sista drinken för dagen då....
Om ni vill får ni gärna skriva i efter mig vad ni vägde före start just nu och vill väga och hur långa ni är.....
september bride
längd 1,68
start 115kg
nu 93kg
mål 79kg
*Vårblomma* -5,1kg SÅÅÅ JÄTTE BRA ÄR DE JU....
Jag kommer att åka till KOS (grekland) den 8:de juni i 2 veckor så jag kommer att köra ren kur tills dess...hoppas på ca 5kg till innan man ska ta på sig bikinickin"...Är inne på min 61:a dag idag och allt är lugnt....
Jag tänkte på det som MimmiMus sa om att LAGA MAT,,,jag bara älskar att göra det nu mer än någonsin...Om min m2b hade kunnat äta 10 mål om dagen så hade jag gärna lagat all mat åt han,,,men det får räcka med 1 middag om dagen...ler....
Jag tycker man blir mätt bara av att stå vid spisen och känna alla dofter...mmmm.... Älskar att bre smörgåsar med goda pålägg som jag skulle vilja ha på till min m2b och lägga upp maten på tallriken mm .....låter helt knäppt men jag har nog blivit lite tokig kan jag tro
Men Men....hoppas det går bra för er alla!!!!
Ja ha det va morgondrinken det....Ska träna i dag (spinning)har inte tränat nu på 5 dagar så det ska bli skönt...
Min garderob blir bara smalare och smalare pricis som jag ..Man drar ju sig för att köpa nya kläder när man vet att man kommer minska lite till...
I morgon är det ju tisdag och då är det vägnings dagen hoppas på minst 1 kg i alla fall....
kämpa på idag CB:ARE......
MalinPalin
Tack för att du känner så!!!!
Jag tror det kommer att gå jätte bra för dig bara man har viljan och det har vi ju ELLER HUR!!!!JJAAA!!!!
Pepping Pepping !!!!!
I morgon är det en ny dag och nya tag med det....
Vi får hitta på en KAMP sång som man får gå och nynna på när man känner sig lite seg..
KÄMPA KÄMPA!!!!
Ska fara och träna lite kick`n box så det blir ingen spinning idag..men det är alltid skönt att få ut lite agg med slag och sparkar....
TISDAG OCH MED DET VÄGNINGS DAGEN FÖR MIG:
I dag visade den på -1,1kg och då blir det allt som allt -23kg och då återstår 12kg......
Ja man får va nöjd för varje gram man blir lättare,,,eller hur??
Så nu ska jag ta min morgon drink så här på min 63:e dag.....
MimmiMus
Jag tycker inte att du ska deppa...Tänk på hur duktig du har varit!!!
Min förra mens vecka gick jag ner 0,6kg och jag är mycket glad för att jag inte slutade med cb då,för veckan efter så gick jag ner 2,6kg....
Så håll huvudet högt och va stolt över dig själv!!!!
KÄMPA PÅ MINA CB VÄNNER