• lejlej

Mina bröllopsbilder från 21/1-06

Här kommer en liten del av digitalbilderna som togs på vårt dop/bröllop. De "riktiga" bilderna är ej färdiga ännu.
    Inte heller min hemsida så här är det enda sättet jag kunde visa dem på.
    i1.tinypic.com/mj1nav.jpg
    i1.tinypic.com/mj1p3d.jpg
    i1.tinypic.com/mj1piq.jpg
    i1.tinypic.com/mj1q2b.jpg
    i1.tinypic.com/mj1qat.jpg
    i1.tinypic.com/mj1s8h.jpg
    i1.tinypic.com/mj1she.jpg
    i1.tinypic.com/mj1svc.jpg
    i1.tinypic.com/mj1tab.jpg
    i1.tinypic.com/mj1tly.jpg

• Svar på tråden Mina bröllopsbilder från 21/1-06
  • Meddelande borttaget
  • bride no1

Grattis, jättemysiga bilder!! Väldigt "fartiga å mysiga", å jag tyckte oxå bilden du ammar på var söt!!

jag gifte mig nu 28, men mina bilder har ännu inte kommit, söt cake-topper!!!

Kraaaam

• lejlej

tack alla!

det var nära att amningsbilden inte blev för alla gäster var på väg in, det var ju hemligt, så vi satt undangömda. Itornhuset som vi skulle gömt oss i var det svinkallt, så vi satt på läktaren bakom orgeln, när jag ropade till mig en kamera:)

• osse

Jättehärliga bilder!
    Säger som ovanstående: underbar amningsbild! :)

Såg att din man hade kostym, något som min blivande också vill ha. Har han någon väst under eller är det "bara" kostym, skjorta och slips? Min vill inte gärna ha väst... :)

• lejlej

det är "bara" kostym, slips och skjorta. Bara slipsen som behövdes köpa, för att matcha dopklänningen;)

• Min-Ah

lejlej!

STORT GRATTIS TILL ER!!
    Verkligen härliga bilder!
    Jättefin klänning och kappa!!

Fina tårtdekorationer med!

Håller med dig om att bilden där du ammar är helt underbar!! Ni är så söta!

Önskar er lycka till nu och i framtiden!!

• lejlej

Tack så jättemycket!!

Jag tror det kortet blir på tackkortet bla, tänkte ha 3 bilder, ett på dopbarnet, ett på oss i helfigur och så amningsbilden, för att den är så läcker.

• Liebdjuret

Lejlej, kan du inte berätta lite hur upplägget var på ert bröllop/dop. Vi har också tänkt ha kombinerat dop och bröllop. Vore jätte tacksam om du ville göra det så kanske vi får lite värdefulla tips. Maila gärna mig på lieb@breband.net det vore jätte gulligt.

• knubbsälen

Jag är 158, jag tänkte ha en "vadkort" klänning i ballerina stil, kommer se ut som en dvärg men min kille är inte så lång heller hhihi! tyvärr kan jag inte gå i högklackat heller...

• lejlej

Liebdjuret

Jag mailar snart, ska bara skriva ihop detta när barnen sover.

• Nessan

Ooh! Såg länken till dina bilder i en annan tråd. Måste säga att vi har väldigt liknande smak! :) Jag vill ha en klänning av den typen du hade, lejlej, med offshoulder ärmar.

Sedan fick jag syn på en bild med dina ringar! Samma som jag har förälskat mig i! :) Jag vill också ha en ring där diamanterna går snett tvärsöver ringen.

Jättefina bilder! Och ett stort Grattis!!

• lejlej

Nessan:
    Hihi, vad roligt, med samma smak, har sett få som har sån klänning samt ringar.

tack för grattis!

kram

• Nessan

Det verkar bli svårt att få tag i den klänning jag vill ha. Jag ser nästan bara helt ärmlösa klänningar. Vart köpte du din klänning?

• lejlej

jag köpte den på e-bay. Hos China-ekt. den kostade 802 kronor inkl.frakt, och måttsydd då.

• Nessan

Ah -jag har nämligen hittat en favorit, också på ebay, men hos "antzinternational", men känner mig lite skeptiskt till att beställa från internet...
    Men det fungerade utan problem för dig? Klänningen blev bra och du var nöjd? Hur var kvaliteten? Och var broderierna fina?

• lejlej

jo, jag blev helnöjd. Den är ju inte exakt som orginalet men det visste jag, att de gör kopior. Kvaliten tycker jag är super, fast jag är inget proffs på tyger ju.
    beställningen gick bra, den kom tom tidigare än utlovat. china-ekt har ett bra omdöme, och många här har pratat gott om dem så jag vågade tillslut ;)

Svar på tråden Mina bröllopsbilder från 21/1-06