• madelyn

bilder från bröllopsresan etc

anpiemonus,
    Jag har frågat dig tidigare om er budget för resan men nu tänkte jag kolla hur ni bokade resan. Har för mig att du skrev att ni bokade flyg till New York och hem från New York men att nån resebyrå ordnade karibienvistelsen åt er. Bokade ni bara flyg t/r New York-Stockholm och lät resebyrån anpassa resten av resan efter era biljetter eller hur gick ni tillväga?
    Berätta gärna så mkt du kan komma på om hur ni ordnade resan- jag sitter och ska pyssla med just våran bröllopsresa nu nämligen och vi är lite sugna på Antigua och kanske New York eller Miami!
    Återigen så ska jag passa på och säga oxå hur otroligt fina ni var på er stora dag och hoppas att ni har ett härligt äktenskap!
    /madelyn

• madelyn

anpiemonus,
    Tack för svaret! Förstår att du vill gifta dig varje år- så fin som du var

• madelyn

Jag kollade på Cocobays hemsida nu och såg att de har ett systerhotell som heter Coconut Beach Club.. vet du om det är lika fint som Cocobay?

• madelyn

Ok, tack för hjälpen! Jag har kontakt med Lime travel, de verkar ha bra koll oxå!

• madelyn

Försökte kolla flyg på Liat Airs hemsida- men man kan bara välja flyg inom karibien??? Inte från USA? Skumt.. hur gjorde ni, anpiemonus?

• madelyn

Guccigirl,
    Grattis vad kul att gifta sig i New York!
    Du får inte missa Central Park, det är en underbar oas mitt i den stora likfulla staden. Fika gärna på The Boathouse som ligger i Central Park, vid Belvedere Fountain. Även Belvedere Castle är fint att besöka. Ligger oxå i parken.
    Åk över med t-banan till Brooklyn och gå sen över Brooklyn bridge- helt underbar promenad där man kan se NY skyline!
    Man kan oxå åka en båt runt Manhattan, jag har inte gjort det men har hört att det ska vara fint.
    Rainbow Room, mysigt och romantiskt ställe att gå till på kvällen och njuta av en drink och utsikt från 65e våningen vid Rockefeller center.
    Empire State Building är helt klart oxå värt ett besök, både dag och kvällstid!
    Hoppas ni får en underbar resa- New York är fantastiskt!!!

• madelyn

jeysilane,
    Jag länkade till TS's bröllopsberättelse på förra sidan tror jag- där står typ allt du vill veta

Svar på tråden bilder från bröllopsresan etc