bilder från bröllopsresan etc
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
Vilken underbar resa ni verkar ha haft, jättefina bilder. :)
...och vilka gulliga tröjor ni hade på första bilden! :D
super fina bröllopsbilder och resan ser ut att ha varit jätte mysig.
en undran var har ni köpt tröjorna ni har på er på första bilden?
Bilderna var jättefina! :) Häller med om att tröjorna var söta! Var fick ni tag på dem?
anpiemonus,
Jag har frågat dig tidigare om er budget för resan men nu tänkte jag kolla hur ni bokade resan. Har för mig att du skrev att ni bokade flyg till New York och hem från New York men att nån resebyrå ordnade karibienvistelsen åt er. Bokade ni bara flyg t/r New York-Stockholm och lät resebyrån anpassa resten av resan efter era biljetter eller hur gick ni tillväga?
Berätta gärna så mkt du kan komma på om hur ni ordnade resan- jag sitter och ska pyssla med just våran bröllopsresa nu nämligen och vi är lite sugna på Antigua och kanske New York eller Miami!
Återigen så ska jag passa på och säga oxå hur otroligt fina ni var på er stora dag och hoppas att ni har ett härligt äktenskap!
/madelyn
puffar
Såg himla härligt ut!!!!
puffar oxå!
Verkligen vackra bilder! Ni verkar att haft en underbar resa. Tog mig friheten att kika på bröllopsbilderna också, helt fantastiska Önskar er all lycka i framtiden
Ps söta t-shirts, var har ni köpt dem?
puffar lite till
Vill oxå veta vart ni har köpt tröjorna....ursöta