bilder från bröllopsresan etc
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
Tjejen i Läjet,
Gud vilka fina bilder! Jag tog mig friheten att titta på era bröllopsbilder oxå. Jättefina! Ni var verkligen vackra.
Resebilderna ser helt underbara ut. Vilken tid på året åkte ni?
Madelyn: Åhh tack för de fina orden. Och det va bara kul att du kakade. Vi åkte på resan 4 juni. Det är Jamaicas varmaste period, samt början av regnperioden, men som du så på bilderna så var det strålande sol och härligt. Det kunde regna något en kort stund vissa eftermiddagar, men det var bara skönt. Kram
Tjejen i Läjet,
Det låter ju härligt. Ofta gör det ju inget med bara lite regn när det kommer i korta skurar under dagen.
Madelyn: kakade skulle det inte vara..utan kollade. Det blir lite fel när man ska skriva fort. När gifter du dig?
Tjejen i Läjet,
Haha, jag förstod vad du menade
Vi gifter oss 26 augusti. Jag längtar!!!
Era bröllopsbilder från stranden är verkligen helt underbara. Var tog ni dem?
Vid stranden där vi bor i Träslövsläge i Varberg. En skön och mysig fiskeby. Ville ha bilder från "hemma" Jag förstår att du längtar. Är avundsjuk...hi hi
Så härligt med havsbilder! Vill oxå ha. Fast jag tror att vi ska fotografera oss i Rosendals trädgårdar på Djurgården, Stockholm.
Håller med Madelyn, vilka fantastiska bilder!! Häftigt med havet i bakgrunden och att det blåste så det blev mycket "liv" i bilderna!
Kanon!
Åh tack så mycket tjejer. Det värmde. Man blir alltid så glad att få fina komplimanger för sina bilder. Kramis
madelyn- rosendal är ju fantastiskt fint också! Och det finns ju faktiskt vatten alldeles intill ju!
:)
anpiemonus,
Ja jag tror att Rosendal blir bra.
anpiemonus,
Hej igen! Vi har träffat vår fotograf idag och bestämt plats, det blir Djurgården! Jag längtar såå efter den stora dagen nu! Var och hämtade ut min vigselring, den är helt underbar! Och inbjudningarna är färdiga- ska skickas i nästa vecka! Aahh, det börjar närma sig.. och ändå är det hela 4 månader kvar!!!