bilder från bröllopsresan etc
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
Kände ni att ni flängde runt ska det ju vara och inget annat!
anpiemonus,
Jag har bokat in mig på Cow, hos Wenche- make up och hår. Hon verkar superbra men är rätt dyr och helst hade jag velat göra i ordning tärnorna samtidigt som jag gör mig i ordning. Ska kolla runt lite, se om jag hittar nåt prisvärt
Hej Holt!
Ber om ursäkt för det löjligt sena svaret! Mycket på jobbet för lilla mig just nu....
Som svar på din fråga: Nej, vi kände inte att vi "flackade" runt speciellt mycket, snarare tvärtom! Det var super att kombinera storstad med all shopping och fina byggnader med två öar som var väldigt olika varandra. De par vi träffade på den första ön sa att de var lite avundsjuka att vi skulle byta ö efter en vecka. Eftersom öarna vanligtvis är så små så "kan" man dem efter en vecka i alla fall och det var superhäftigt att se de olika miljöerna faktiskt.
Hotellen var vi riktigt nöjda med också, på Antigua hade man en egen bungalow med utsikt över havet och maten var riktigt bra faktiskt. Ja, visserligen var det ett typiskt honeymoon resort, men det gjorde inte så mycket, vi var så upptagna med varandra...hihi
Det andra hotellet Ladera var svindyrt men värt varenda krona! (www.ladera.com), blev utsett till världens bästa hotell nyligen....rätt coolt. Jag hade önskat att vi stannade där ännu längre än de tre nätter vi var där. Den ön hade jag velat se mer av faktiskt.
Vad funderar ni själva på då?
Anpiemonus: Kul resa ni gjorde. Vi körde liknande tema. Newyork-jamaica-Newyork....Kul och underbart. Hur länge vr ni iväg? Vi var iväg hela juni...särligt att komma hem till ett skönt sommarsverige
Hello. Lät skönt med Jamaica!! Vill åka dit nån dag helt klart! Vi var iväg tre veckor. Najjjjjs!
anpiemonus.
Jätte fin hemsida. Roligt att titta runt i.
En fråga. T-shirterna med text Just Married på. Vart har du hittat dem? Kanon fina, sånna vil vi också ha!//Jenny
Tjejen i Läjet,
Berätta mer om er resa! Hur mkt kostade det ungefär för er?
gud vilka vackra bilder.. jätte glad för er skull och jag hoppas av hela mitt hjärta att ni blir lyckliga för resten av ert liv. ville gärna veta vart ni var på ert bröllopsresa,, för det såg väldigt vackert ut. tack
Madelyn: Vi bokade flyg från göteborg till NYC sov där en natt, flög sedan vidare med ett Delta airlines till Jamaica. Vi hade bara bokat flygen och hotellnatten i NYC. Annars fixade vi allt på plats. (Min man var i resebranschen tidigare, så han har "rekat" tidigare)Vi bodde på olika hotell och i två olika orter på Jamaica. En stad och och en mindre ort. Ville uppleva Jamaica som det är och inte fastna på en resort utanför kultur och stad. Resorter ser ju mer eller mindre likadant ut vart man än åker...ja ja det var en parentes.
Vi var på Jamaica 3 veckor. Sedan bar det vidare till Manhattan för shopping, nattiv och puls. Där var vi i en vecka och sedan var det dags för hemfärd. Resan gick nog på drygt 60 tror jag.
Ett tips är att säga at man är på bröllopsresa när man åker. Dels till Hotellen när man checkar in och även när man bokar flygen. Så ordnar de lite extra saker. Något mannat du vill veta? Jag skickar med länken till lite bilder från resan...
photos.yahoo.com/aysecronehag
JRA- tröjorna kommer från www.rofa.se
Visst är de lite tacky men skitkul att ha på sig, perfekt att sova i såhär i efterhand! :)
asal28- tusen tack!! Vi är verkligen världens lyckligaste och bröllopet var bara starten på en annan häftig grej- äktenskapet. Haha På resan var vi i New York och på två öar i Västindien- Antigua och St Lucia.