bilder från bröllopsresan etc
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
Jätte fin hemsida!
Ja chokladfabriken är en personlig favvo! Måste absolut dit och provsmaka tårtor! En annan sak mest av nyfikenhet, det verkar som ni löst allt väldigt smidigt och vi står just nu i begrepp att fråga om min väninna vill vara tärna! Hur löste ni det, betalade ni allt för tärnor de vackra klänningarna, hår och så? Gav ni några gåvor till de som hjälpt Er under dagen??
Jag ska dit i helgen och fika och kolla bröllopstårta
Hej igen!
Julis brud- mina två bästa tjejkompisar ombads att vara tärnor och de betalade en stor del av klänningarna själva faktiskt, medan jag betalade frakten (de är beställda från bridesave) och sen betalade jag för deras frisyrer och blommor givetvis på dagen. Sen så bjöd vi alla som hjälpte till med bröllopet på middag och sen köpte vi fina presenter i New York som de fick när vi kom hem från bröllopsresan.
anpiemonus,
Precis så vill jag oxå göra- alltså bjuda hem alla som hjälpt till under bröllopet efter vi kommit tillbax från bröllopsresan och bjuda på middag och ge presenter!
Låter som en jättebra idé! Måste jag genast ta efter!!
TS är en bra inspirationskälla
Javisst, det känns som om anpiemonus inte kunnat haft en vackrare bröllop, eller härligare bröllopsresa. Jag är såååå avis!
Hej!
Såg att ni haft er fest på sjöfartshuset! Vad kul, där ska vi också ha vår fest nu i juli!! Längtar verkligen känns så betryggnde att ni var nöjda med stället! Ska dit nu i veckan och bestämma meny. Men bara en sak jag tänkte på hade ni någon vickning?? Deras menyer verkar ju vara mättande och goda så jag vet inte om det behövs men bara en tanke!
Gav ni några gåvor till era gäster? Såg tidigare här i tråden om presenter till tärnor och dyl. men jag tänkte till festdeltagarna??
Verkligen kul att se era bilder och inspireras!!
anpiemonus
Vilket märke är det på din klänning? Jättevacker!