bilder från bröllopsresan etc
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
Eran sida var riktigt inspirerande. Tror bestämt att jag kommer att införa en webbsida inför vårat bröllop. Eftersom så många inte blir bjudna (ska ha ett litet, endast närmaste)Då kan ju de "icke" bjudna titta lite...väldigt bra! Ni verkade ha haft en bra dag och all lycka i framtiden åt er.
Ååååh häörrni!! Vad snälla ni är! Jag bilr ju riktigt bortskämd av alla fina ord! Puss på er alla!! Sen är jag väldigt glad att folk kan inspireras av vårt bröllop givetvis. Alltid kul!!
Heartet- vi pratade mycket med Sjöfartshuset om vickning men det var faktiskt de som avrådde frånd det. Nu i efterhand är vi glada att vi inte tog någon vickning för gästerna hade inte en tanke på mat när musiken kom igång! Sen stänger lokalen kl. 2 så jag misstänker att gästerna vill stuffa loss, ta lite drinkar och kanske lite tårtrester, men inte nödvändigtvis mat.
Personalen på Sjöfartshuset är otroligt kunnig, och de hade rätt i allt de föreslog. Bland annaat föreslog de att vi skulle satsa på avec snarare än vickning, och det blev oerhört lyckat! Vi tog kaffe och avec direkt efter maten, sen gick vi upp på övervåningen för lite styrdans och sen ner igen för champagne och tårta...och sen tog musiken vid igen och vi dansade som besatta...
Presenter till gästerna? Nix. Vi tänkte på det ett tag men bestämde oss slutligen att bara satsa på gästbeskrivningar i festprogrammet och present till de inblandade. Sen får alla nära vänner och familoj givetvis också bröllops dvd:n som min bror trollat ihop. Men presenter till gästerna är nog annars inte alls nån dum idé tror jag!
Scriptina- min klänning är en Maggie Sottero och hette Bethani. Jag älskade den! VARFÖR kan man inte gå i sin brudklänning till jobbet undrar jag?? Hihihi
Det är så kul att kunna få ideér och tips från nån som redan gjort det här med att gifta sig
Erat bröllop verkar som sagt varit hur lyckat som helst och jag tror att det syns på bilderna och att det gör att många frågar dig om saker
Precis som Madelyn skriver verkar ert bröllop ha varit hur lyckat som helst, och det är verkligen superkul att du tar dig tid att svara på alla våra frågor!
Precis som du skriver så har vår tanke varit fram och tillbaka ang. vickning. Känns som man inte är sådär jätte hungrig efter en trerätters middag och tårta!
Tack för ditt svar känns som man har lite mer kött på benen nu
Kramis
Jag har oxå funderat mkt på det där med vickning.. tror inte vi behöver det. Ska ha 3-rätters plus kaffe & avec och sen bröllopstårta.
Hejsan!
Gud vad fina ni är tillsammans och så proffiga bilder.
Måste säga att jag blev förälsad i din frisyr, har ägnat lång tid till att hitta den rätta frisyren men jag tror faktiskt att jag har hittat den nu :)
Så smart att kunna ta av sig slöjan på festen, då kommer frisyren fram mer i sin helhet.
Krävs det löshår till frisyren även om man som jag har långt hår?
Än en gång superfina var ni:)
Bara en annan sak: i fall man nu skulle ge gåvor, har du ngt tips? Tänkte bara eftersom du har så många andra bra tips?
Heartet- ojoj, där satte du mig på pottan! Om jag får spåna fritt så skulle jag satsat på en liten burk med en exlkusiv pralin i och kanske en liten lapp i med en liten personlig rad till alla? Antingen något roligt som " Du är världens bästa farmor, vi älskar dina muffins!" eller något djupare som "Vi önskar att du kunde se dig själv så som andra ser dig, bara då skulle du förstå hur fantastisk du verkligen är"
eller nåt....
Augustibrud06- vad Roligt att du tyckte om min frisyr! Jag önskar att jag inte hade behövt löshår medn tyvär... det är en heö löstofs fastklämd under mitt eget hår som sen "blandas" med mitt riktiga hår. Sen satt slöjan bara löst instoppad över knutan, jätteenkelt att ta av sen om man vill.
Om du gifter dig i Sthlm så rekommenderar jag givetvis min underbare frisör Richard på Scissorhands!
anpiemonus:
Åh, jag är helt betagen!!! Vilka vackra bilder, vilken härlig berättselse och vilken underbar inspirationskälla du är!!!
Har läst båda trådarna från början till slut, och fått svar på en massa frågor som bara sprutade fram...
Undrar ändå fortfarande lite över din ring, som var sååå himla fin!... Vad är det för storlek på stenarna?
Ska helt klart visa min blivande bilderna på era ringar, då han ännu inte bestämt sig om han vill ha en till eller ej... Jag tror han tar en till efter att ha sett era
och.. hur bred är den? Glömde visst fråga det