• anpiemonus

bilder från bröllopsresan etc

Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
    De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre

Kramis

• Svar på tråden bilder från bröllopsresan etc
  • Guccigirl

madelyn...vilken tjej!!!
    tack för alla bra tips i New york!!!
    ser fram emot att kolla in dem.....

• anpiemonus

Hej hej!

Oj, cad många inlägg!! Hmm...varför kallar ni mig TS? (förstår inte riktigt hihi)

Anyways- Madelyn, du har rätt, många av de grejer ni undrar över finns på den länken du gav sist.

Scriptina- Ja, bilden med poolen är fr¨ån Coco Bay

Lina & Gustav - vi var borta 2,5 vecka och hela kalaset gick (har jag för mig) på cirka 45000 med shopping och allt.

guccigirl- tusen tack för de vackra orden! Det var verkligen en makalöst härlig dag! Massa NY tips finns under Madlélyns länk, rekommenderar särskilt att ha picnic i Central Park, att gå på en Broadway show och äta dumplings i Chinatown!

jeysilaine- Fotografen kom redan dagen innan och riggade och sen var hon med oss från morgonen till sena kvällen (tror hon gick vid midnatt)Hon är fantastiskt duktig, men gav oss ett vänskapspris på hela kitet eftersom vi känner henne privat. Måste dock rekommendera att ha fotograf just under förberedelserna för de bilderna är sååå kul att ha nu!

Vi gifte oss en lördag och stack iväg på resan tiiiidigt mpå måndagmorgonen. Hoppas du hittar resten av infon på länken, annars är det bara att säga till så ska jag gräva i minnet efter den informationen du vill ha!

Just nu måste jag käka lite mat, kom precis hem från jobbet och är vrååålhungrig!

Oj, många frågor! Hoppas du orkar svara

• Bride NYC

anpiemonus-

Vad roligt att se bilderna från ert bröllop och speciellt bröllopsresan. Vi ska också gifta oss i Svenska Kyrkan i New York och sedan åka vidare ner till Karibien där vi först ska kryssa i en vecka och sedan åka vidare till olika öar på egen hand, bl a Antigua, därför var det extra kul att se era bilder, de var verkligen jättefina! Vi var först inne på Coco Bay, men just nu lutar det nog mer åt Sandals. Hur upplevde ni annars Antigua, är där lika underbart som det verkar?
    Har du några tips på bra restauranger ni besökte när ni var i New York? Vi är ute efter en mysig och romantisk restaurang där vi kan ha vår bröllopsmiddag tillsammans med våra familjer. Tar tacksamt emot alla tips!

• Sweety

Jättefina bilder. Mycket vackra detaljer som smycken, klänning, blommor etc, men bilderna förmedlar även en viss underbar känsla som är svår att beskriva. Superfint!

• Guccigirl

anpiemonus

en jätte töntig fråga.....men vad för kamera har ni? Det blev så bra bilder så jag är lite nyfiken på vad ni har för någon...............?

• anpiemonus

guccigirl- jag ska kolla hemma exakt vad kameran heter! Återkommer med exakt info. det är en digitalkamera, inte sådär snuskigt dyr och vi är väldigt nöjda med den faktiskt!

Bride NYC- Antigua är supervackert! Måste dock erkänna att vi tillbringade skamligt mycket tid på hotellet faktiskt, för det var så härligt där. Bland det häftigaste vi gjorde utöver sol och bad var en katamarantour runt hela ön- rekommenderas STARKT och dykningen var också riktigt bra!

Restauranger i New York? Hmm...den jag tyclte var superbra var The View på Manhattan, rätt dyrt dock, gick säkert loss på 1500 per person. Maten var gudomlig dock! Tavern on the green (i central park) hade suverän lunchmat, är rätt säker på att de har middagar också.

Vad häftigt att gifta sig i New York förresten!! coooooolt!

Sweety- tack tack! Jag måste säga att all cred. går till fotografen för att hon lyckats fånga de ögonblick när vi faktiskt inte poserar utan bara är med varandra, som när vi ser varandra första gången på Drottningholm och när Andreas visar mig min ring (jag hade inte sett den innan). De korten är mina absoluta favoriter och då hade vi verkligen inte en tanke på att hon stod med kameran i högsta hugg!

• mrca

Underbara bilder! Kanon! Allt ser precis så underbart och lyckat ut som de flesta av oss (tror jag) just nu drömmer om! Bara av ren nyfikenhet! Hur länge planerade ni ert bröllop och resa? Allt ger ett intryck av att vara väldigt välplanerat!

Svar på tråden bilder från bröllopsresan etc