• Holt

bilder från bröllopsresan etc

Åh så underbart! Vilka underbara bilder från dels bröllop samt bröllopsresa! Allt verkar ju varit sååå perfekt! Vad vackra ni var! Vilken underbar känsla era bilder förmedlar!!!
    Vad kostade egentligen ett sådant här arrangemang? Sitter själv just nu med budget och inser att vi spräckt den 100 ggr om men vadå man gifter sig väl bara en gång

• Holt

Jag är imponerad att ni inte hade högre budget ändå med ett sådan kanon-genomtänkt-urmysigt-vackert-lyxigt bröllop!!
    Vi kommer säkert också att hamna någonstans där, tycker att pengarna bara rinner iväg, men samtidgt vill man VERKLIGEN unna sig en dag som denna!!
    Fick ni mycket hjälp från föräldrar och så? Vi har sponsring från våra föräldrar och det är verkligen en ynnest!
    Vi gifter oss 1 juli ouuiii tiden går så himla snabbt verkligen!

Måste titta på era bilder en gång till sååå underbara!
    En fundering din frisyr, precis något sådant hade jag tänkt mig, hade du en bild som din frisör tittade på eller var det något som ni kom på tillsammans? Underbar! Hur gjorde han denna skapelse

Såg att ni tog tårta från chokladfabriken, det ska vi också göra. Ska dit och provsmaka, var den "fyllningen" som ni valde godast? Kan ni rekomendera den?

Trevlig helg!!!

• Holt

Åhh får jag det! Vad gullig du är! Verkligen Tack!! Ska kolla igenom era bilder och se vilken som bäst lämpar sig att visa för frisören!

Ja det ska bli riktigt gott att provsmaka tårtor! Mums!

Vi gifter oss i Östra ryds kyrka och ska ha festen på tornvillan i waxholm. Min m2b föräldrar bor i waxholm så det är mycket därför.
    Ja man hoppas ju verkligen att det blir fint väder! Men det är ju tyvärr inget man styr över! Jag hade nog kunnat tänka mig vinterbröllop men för min m2b fanns bara sommarbröllop som enda alternativet så då blev ju valet lätt!
    Tack för att du tar dig tid och svarar på alla frågvisa frågor tusen tack! Ert bröllop verkar blivi alldeles alldeles underbart som vi ogifta bara drömmer om!!

Kramis

• Holt

Jo en sak till
    Kan du rekommendera det upplägget ni hade på er bröllopsresa? Låter som rena drömresan och perfekt kombination med både shopping och lata dagar på stranden! Var hotellen fina? Alltså fina honeymoon-resorts Kände att ni flängde runt en del när ni kombinerade 3 olika ställen??

• Holt

Kände ni att ni flängde runt ska det ju vara och inget annat!

Svar på tråden bilder från bröllopsresan etc