bilder från bröllopsresan etc
Anpiemonus: Kul resa ni gjorde. Vi körde liknande tema. Newyork-jamaica-Newyork....Kul och underbart. Hur länge vr ni iväg? Vi var iväg hela juni...särligt att komma hem till ett skönt sommarsverige
Anpiemonus: Kul resa ni gjorde. Vi körde liknande tema. Newyork-jamaica-Newyork....Kul och underbart. Hur länge vr ni iväg? Vi var iväg hela juni...särligt att komma hem till ett skönt sommarsverige
Madelyn: Vi bokade flyg från göteborg till NYC sov där en natt, flög sedan vidare med ett Delta airlines till Jamaica. Vi hade bara bokat flygen och hotellnatten i NYC. Annars fixade vi allt på plats. (Min man var i resebranschen tidigare, så han har "rekat" tidigare)Vi bodde på olika hotell och i två olika orter på Jamaica. En stad och och en mindre ort. Ville uppleva Jamaica som det är och inte fastna på en resort utanför kultur och stad. Resorter ser ju mer eller mindre likadant ut vart man än åker...ja ja det var en parentes.
Vi var på Jamaica 3 veckor. Sedan bar det vidare till Manhattan för shopping, nattiv och puls. Där var vi i en vecka och sedan var det dags för hemfärd. Resan gick nog på drygt 60 tror jag.
Ett tips är att säga at man är på bröllopsresa när man åker. Dels till Hotellen när man checkar in och även när man bokar flygen. Så ordnar de lite extra saker. Något mannat du vill veta? Jag skickar med länken till lite bilder från resan...
photos.yahoo.com/aysecronehag
Madelyn: Åhh tack för de fina orden. Och det va bara kul att du kakade. Vi åkte på resan 4 juni. Det är Jamaicas varmaste period, samt början av regnperioden, men som du så på bilderna så var det strålande sol och härligt. Det kunde regna något en kort stund vissa eftermiddagar, men det var bara skönt. Kram
Madelyn: kakade skulle det inte vara..utan kollade. Det blir lite fel när man ska skriva fort. När gifter du dig?
Vid stranden där vi bor i Träslövsläge i Varberg. En skön och mysig fiskeby. Ville ha bilder från "hemma" Jag förstår att du längtar. Är avundsjuk...hi hi
Åh tack så mycket tjejer. Det värmde. Man blir alltid så glad att få fina komplimanger för sina bilder. Kramis