• Heartet

bilder från bröllopsresan etc

Hej!

Såg att ni haft er fest på sjöfartshuset! Vad kul, där ska vi också ha vår fest nu i juli!! Längtar verkligen känns så betryggnde att ni var nöjda med stället! Ska dit nu i veckan och bestämma meny. Men bara en sak jag tänkte på hade ni någon vickning?? Deras menyer verkar ju vara mättande och goda så jag vet inte om det behövs men bara en tanke!
    Gav ni några gåvor till era gäster? Såg tidigare här i tråden om presenter till tärnor och dyl. men jag tänkte till festdeltagarna??

Verkligen kul att se era bilder och inspireras!!

• Heartet

Precis som Madelyn skriver verkar ert bröllop ha varit hur lyckat som helst, och det är verkligen superkul att du tar dig tid att svara på alla våra frågor!

Precis som du skriver så har vår tanke varit fram och tillbaka ang. vickning. Känns som man inte är sådär jätte hungrig efter en trerätters middag och tårta!

Tack för ditt svar känns som man har lite mer kött på benen nu

Kramis

• Heartet

Bara en annan sak: i fall man nu skulle ge gåvor, har du ngt tips? Tänkte bara eftersom du har så många andra bra tips?

• Heartet

Såg på era bilder att du hade urfina hårsnurror till håret, såg också att du köpt dem på lilly brud och fest, men bara en liten fundering var det hårnålar eller "hårspiraler"? Tyckte de var fina och skulle passa mönstret på min klänning perfa!

Trevlig helg!

• Heartet

Tack för tipset!

Jag ska ha en Maggie Sottero- Dion!!! Synd bara att man bara kan ha brudklänningar 1 gång. Skulle lätt kunna göra bröllopsklänning till min vardagskostym!!

Såg nu att du "bara" hade slöja under vigseln, funderar också på det! Hade du en "enkel" Inte med pärlor och sådant på? Det är ju typ bara en gång man kan ha slöja i livet, så då kanske man ska passa på

Natti natti!

Svar på tråden bilder från bröllopsresan etc