bilder från bröllopsresan etc
Ååååh häörrni!! Vad snälla ni är! Jag bilr ju riktigt bortskämd av alla fina ord! Puss på er alla!! Sen är jag väldigt glad att folk kan inspireras av vårt bröllop givetvis. Alltid kul!!
Heartet- vi pratade mycket med Sjöfartshuset om vickning men det var faktiskt de som avrådde frånd det. Nu i efterhand är vi glada att vi inte tog någon vickning för gästerna hade inte en tanke på mat när musiken kom igång! Sen stänger lokalen kl. 2 så jag misstänker att gästerna vill stuffa loss, ta lite drinkar och kanske lite tårtrester, men inte nödvändigtvis mat.
Personalen på Sjöfartshuset är otroligt kunnig, och de hade rätt i allt de föreslog. Bland annaat föreslog de att vi skulle satsa på avec snarare än vickning, och det blev oerhört lyckat! Vi tog kaffe och avec direkt efter maten, sen gick vi upp på övervåningen för lite styrdans och sen ner igen för champagne och tårta...och sen tog musiken vid igen och vi dansade som besatta...
Presenter till gästerna? Nix. Vi tänkte på det ett tag men bestämde oss slutligen att bara satsa på gästbeskrivningar i festprogrammet och present till de inblandade. Sen får alla nära vänner och familoj givetvis också bröllops dvd:n som min bror trollat ihop. Men presenter till gästerna är nog annars inte alls nån dum idé tror jag!
Scriptina- min klänning är en Maggie Sottero och hette Bethani. Jag älskade den! VARFÖR kan man inte gå i sin brudklänning till jobbet undrar jag?? Hihihi