• madelyn

bilder från bröllopsresan etc

varsågod

• madelyn

anpiemonus,
    Åh vad gott Måste absolut dit och smaka bröllopstårtor

• madelyn

Jag ska dit i helgen och fika och kolla bröllopstårta

• madelyn

anpiemonus,
    Precis så vill jag oxå göra- alltså bjuda hem alla som hjälpt till under bröllopet efter vi kommit tillbax från bröllopsresan och bjuda på middag och ge presenter!

• madelyn

TS är en bra inspirationskälla

• madelyn

Det är så kul att kunna få ideér och tips från nån som redan gjort det här med att gifta sig
    Erat bröllop verkar som sagt varit hur lyckat som helst och jag tror att det syns på bilderna och att det gör att många frågar dig om saker

• madelyn

Jag har oxå funderat mkt på det där med vickning.. tror inte vi behöver det. Ska ha 3-rätters plus kaffe & avec och sen bröllopstårta.

• madelyn

anpiemonus,
    Vi e nästan lite som din egna lilla "fanclub" här ju Alla gillar dina bilder och idéer hur mkt som helst. Som sagt, bra inspirationskälla
    Kram

• madelyn

anpiemonus,
    Jo vi har ju pratat en hel del nu ju
    Jag har en hemsida- som dessvärre inte är klar än men om du mailar mig på missmadelyn@hotmail.com så kan jag skicka över länk till hemsidan.

• madelyn

anpiemonus,
    You've got mail

• madelyn

anpiemonus,
    Hej! För min/vår del är det 5 månader kvar nu och jag har börjat handla in inbjudningsmaterial- ska försöka skicka ut inbjudningarna i slutet av april.
    Jag tror att vi kommer ligga över vår budget oxå men jag resonerar samtidigt som så att det är ok om den är lite över- har bara tänkt gifta mig en gång och då kan det få kosta lite
    Har bokat tid hos en tjej som ska sminka och fixa håret på mig oxå- dyrt blev det men jag tycker att hon verkar kunna sina grejer så det vill jag ändå kosta på mig Det e ju kul om sminket och frisyren håller hela dagen.

Var gjorde du dig iordning? Jag såg på dina bilder att ni är på nån salong, är det här i stan? Betalade du för dina tärnor oxå?
    Får man fråga vad det kostade- med smink och hår för er?

• madelyn

anpiemonus,
    Jag har bokat in mig på Cow, hos Wenche- make up och hår. Hon verkar superbra men är rätt dyr och helst hade jag velat göra i ordning tärnorna samtidigt som jag gör mig i ordning. Ska kolla runt lite, se om jag hittar nåt prisvärt

• madelyn

Tjejen i Läjet,
    Berätta mer om er resa! Hur mkt kostade det ungefär för er?

• madelyn

Tjejen i Läjet,
    Gud vilka fina bilder! Jag tog mig friheten att titta på era bröllopsbilder oxå. Jättefina! Ni var verkligen vackra.

Resebilderna ser helt underbara ut. Vilken tid på året åkte ni?

• madelyn

Tjejen i Läjet,
    Det låter ju härligt. Ofta gör det ju inget med bara lite regn när det kommer i korta skurar under dagen.

• madelyn

Tjejen i Läjet,
    Haha, jag förstod vad du menade
    Vi gifter oss 26 augusti. Jag längtar!!!
    Era bröllopsbilder från stranden är verkligen helt underbara. Var tog ni dem?

• madelyn

Så härligt med havsbilder! Vill oxå ha. Fast jag tror att vi ska fotografera oss i Rosendals trädgårdar på Djurgården, Stockholm.

• madelyn

anpiemonus,
    Ja jag tror att Rosendal blir bra.

• madelyn

anpiemonus,
    Hej igen! Vi har träffat vår fotograf idag och bestämt plats, det blir Djurgården! Jag längtar såå efter den stora dagen nu! Var och hämtade ut min vigselring, den är helt underbar! Och inbjudningarna är färdiga- ska skickas i nästa vecka! Aahh, det börjar närma sig.. och ändå är det hela 4 månader kvar!!!

Svar på tråden bilder från bröllopsresan etc