Inlägg från: ice13 |Visa alla inlägg
  • ice13

Januaribrudar - var är ni???

Heeej Oms!!

Är ni hemma nu? Har allt gått bra? och GRATTIS!! Jag vill veta allt!! Jag la ut vår berättelse i den gamla tråden, allt gick bra och var helt perfekt. Kallt och snö, precis som vi ville ha det.

Berätta nu!

Kram kram

// Malin

• ice13

Å vad fint Oms!!! Verkar ju ha gått jättebra! Ni var verkligen jättefina du och din man.

Det känns faktiskt ganska otroligt att man är gift nu.. Säger fortfarande "min sambo" hela tiden. MAN känns ju jättevuxet! ;) Man kanske vänjer sig snart. Kommer även på mig själv med att sitta och titta på ringarna då och då, de är ju så fina.. För ett halvår sen hade jag inte en ring på vänsterfingret och nu har man tre!

Jag har ju kvar mitt gamla namn och det känns jättebra. Men det är många som frågar vad jag heter nuförtiden.

Kram på er

• ice13

En ska jag tänkt på, var bor alla? Får säkert reda på det om jag läser igenom våra trådar, men det orkar jag inte nu. Skulle var jättekul att träffas nu när alla är gifta!? Är det många i Sthlm?

• ice13

Hej tjejer!

Nu är alla gifta va? Tänk vad fort allt gått! Väntar oxå på fler berättelser och bilder. Synd att alla verkar vara så utspridda, hade varit kul att träffas. Jag bor ju Linköping, men reser så mycket så jag är lite överallt då och då.

Väntar fortfarande på bilderna från fotografen... Att det ska ta sån tid!! Men nu var de färdiga iaf, han skulle posta dem nu i dagarna. Är så nyfiken på hur det blev! Har ju bara sett halvtaskiga amatörbilder än så länge..

Lådorna med alla bröllopspresenter kommer nästa vecka, plus min klänning och allt annat som vi inte fick med oss på planet.

Ska ni sälja era klänningar? Är i valet och kvalet, den gör ju inte mycket nytta i garderoben..

Ha det bra nu så hörs vi snart!

Kram

• ice13

Välkommen hem Beachy! Och GRATTIS!!!! Ni var verkligen jättefina. Lät som en underbar dag oxå, det är ju småmissarna som gör det personligt..

Jag har skrivit vår berättelse i länken nedan, finns några få bilder oxå. Fotografens bilder har kommit idag, ska rusa till posten nu!!

www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1399571.html

Kram kram

• ice13

Nej, vad jobbigt Beachy. Flera av mina vänner hamnade i samma svacka efter bröllopet. Det tar så otroligt mycket energi, kraft och spännning innan och så är det över så snabbt. Inte konstigt att vissa blir nere. Jag var lite nervös för detta, särskilt då vi inte åkte på bröllopsresa direkt, men jag tycker konstigt nog att det är skönt att vara tillbaka i vardagen. Iofs har jag så mycket med jobbet nu så man inte hinner känna efter, men visst känns det tomt ibland!

Försök hitta nya saker att längta till och se fram emot, tänk tillbaka på bröllopet ibland och njut av minnerna men inte hela tiden. Gråt när du vill och försök vara ensam lite då och då, det brukar hjälpa mig när jag känner mig nere och "instängd". Å du, vi finns ju här! ;)

Bamsekram på dig

• ice13

Hej på er!

Är det bra med alla? Hinner nästan aldrig gå in här nu, vet inte var tiden tar vägen! Månadsbröllopsdag ja, har vi helt glömt bort kom jag på nu när du skrev det Beachy.. Bra koll man har. ;)

Nu har vi valt ut bilder till tackkort och tidning, såå svårt att välja! Imorgon kommer alla lådor med bröllopspresenterna, har nästan glömt bort vad det var vi fick egentligen.. Men det blir nog inte att packa upp så mycket, vi håller på att sälja vår lägenhet så det får nog stå tills vi kommer in i huset.

Vad tror ni om träff i Sthlm nån dag? Vi är väl ett gäng iaf? Jag är där nästan varje vecka en eller ett par dar. Förslag på datum?

Kram

• ice13

Hej tjejer!

Oj vad länge sedan jag var inne här.. Är det bra med alla? Trivs ni som fruar? ;) Jag jobbar på och planerar för fullt nästa projekt, husbygge! Har sålt lägenheten nu och vi flyttar in i det nya i sommar, ska bli så kul att få helt eget.

En fråga till dig Beachy; Vi planerar vår "riktiga" bröllopsresa nu och har tänkt åka till Borneo i september. Visst har ni varit där? Har du tips på var man ska bo och så? Vilken stad som är bäst osv?

Vi hade ju planerat att åka nu i april, men hinner helt enkelt inte. Jag har mycket på jobbet, huset ska byggas plus att man ska hinna med nån skidresa oxå. Så september känns bättre!

Får en cd-skiva med fler bilder från fotografen i veckan, lägger in dem sen så får ni se. De jag la in tidigare var ju inte så bra..

Kram kram

• ice13

Oskars fru: Här är jag! Ja, vi beställde tärnornas klänningar från ebridalsuperstore på nätet. Vi kikade på samma klänningar här hemma och så provade de ut rätt storlek. Jag har för mig att klänningarna kostade 77 dollar styck (2500 kr härhemma) och så betalde vi 90 dollar för frakten. Tull och moms tillkom sedan så totalt blev det 2600 kr för alltihop. Det gick jättesmidigt! Vad har du tänkt beställa?

Svar på tråden Januaribrudar - var är ni???