![](/bundles/flmuser/images/default_avatar.png)
-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Januaribrudar - var är ni???
-
Heeej Oms!!
Är ni hemma nu? Har allt gått bra? och GRATTIS!! Jag vill veta allt!! Jag la ut vår berättelse i den gamla tråden, allt gick bra och var helt perfekt. Kallt och snö, precis som vi ville ha det.
Berätta nu!
Kram kram
// Malin -
Halloj
¨
Jag la oxå ut vår berättelse i den gamla tråden. Hade en helt underbar dag och om drygt 1 vecka åker vi iväg på vår bröllopsresa. Ska bli sååå skönt!
Grattis till er/oss alla januaribrudar!! :) -
Halloooj!
Oms: Grattis!! Välkomna tillbaks :) Hur har det gått för er? Vill veta! Jag har lagt ut lite bilder under *loppalina gift* och i vår "gamla" tråd ;)
ice13 och Aprilia: Hur går det för er nu när ni är fru? Jag har svårt att säga mitt nya namn och väldigt svårt att vänja mig av med: min sambo :D :D :D Men det skall väl börja lossna snart ;)
Kramar loppalina -
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Å vad fint Oms!!! Verkar ju ha gått jättebra! Ni var verkligen jättefina du och din man.
Det känns faktiskt ganska otroligt att man är gift nu.. Säger fortfarande "min sambo" hela tiden. MAN känns ju jättevuxet! ;) Man kanske vänjer sig snart. Kommer även på mig själv med att sitta och titta på ringarna då och då, de är ju så fina.. För ett halvår sen hade jag inte en ring på vänsterfingret och nu har man tre!
Jag har ju kvar mitt gamla namn och det känns jättebra. Men det är många som frågar vad jag heter nuförtiden.
Kram på er -
En ska jag tänkt på, var bor alla? Får säkert reda på det om jag läser igenom våra trådar, men det orkar jag inte nu. Skulle var jättekul att träffas nu när alla är gifta!? Är det många i Sthlm?
-
Jag bor strax utanför Göteborg ;)
-
Oms: Grattis!!! Vad fina ni var :) Det måste ha varit underbart med värmen ;) Lycka till i fortsättningen :)