![](/bundles/flmuser/images/default_avatar.png)
-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Januaribrudar - var är ni???
-
Oms och loppalina:
Bra att veta att någon antagligen har gått fel. Skall genast ringa skatteverket och fråga vad de sysslar med!!
SOm det är nu vet jag inte vad jag heter. Har börjat skriva mitt nya namn, för jag vet att det är "på gång", men snart vill de se uppgifter om att namnbyte har skett. Själv vill jag ju också fixa nytt pass och körkort. -
hej på er!!!
Nu var det ett tag sen jag var inne här..igen..
det tog ca en vecka för oss oxå att få vårt namn ändrings intyg...
Hur är det med er då?
har haft vår månads dag som gifta nu, men höll helt på att glömma bort den, så mycket annat att göra!! Men men... dör ju inte för det.
Har inte heller fått klara tack korten ännu, nån som hunnit skicka dem?? Håller på att malla upp hur jag vill de ska se ut!!
Är det nån av er som håller till på Familjeliv.se??
jag har typ "flyttat in" där... om nån vill söka upp mig där, så hittar ni mig här:
www.familjeliv.se/medlen/koninen
ha det bäst, FRUAR!!!!
kram
-
hmmm, såg att jag stavat fel:
www.familjeliv.se/medlem/koninen
sådär ja..;o) -
Har nu pratat med skatteverket (3ggr på två dagar!!) och det visade sig att min man skulle ha yttrat sig inom två veckor när han fick brevet från dem... Yttrar han sig inte så går det igenom efter två veckor!!?? Ok, men varför ska han yttra sig undrar jag? Jo, för att de skall veta att han är han!!!??? Men om han inte yttrar sig går det ju i alla fall igenom efter 2 v...!!!??? Ingen logik i det alls.
Efter mycket ilska från min sida så skall det i alla fall ha gått igenom nu i veckan. Får väl se när jag får några papper..... -
BEACHY;
det där lät ju jätte konstigt!!
Hur har ni det då?
har ni flyttat nån annansatns?? inte många som kommer in å skriver av sig!!
ha det bra! -
Hej tjejer!
Oj vad länge sedan jag var inne här.. Är det bra med alla? Trivs ni som fruar? ;) Jag jobbar på och planerar för fullt nästa projekt, husbygge! Har sålt lägenheten nu och vi flyttar in i det nya i sommar, ska bli så kul att få helt eget.
En fråga till dig Beachy; Vi planerar vår "riktiga" bröllopsresa nu och har tänkt åka till Borneo i september. Visst har ni varit där? Har du tips på var man ska bo och så? Vilken stad som är bäst osv?
Vi hade ju planerat att åka nu i april, men hinner helt enkelt inte. Jag har mycket på jobbet, huset ska byggas plus att man ska hinna med nån skidresa oxå. Så september känns bättre!
Får en cd-skiva med fler bilder från fotografen i veckan, lägger in dem sen så får ni se. De jag la in tidigare var ju inte så bra..
Kram kram -
Hej hej!!
Jag har nu fått in bilder från vårt bröllop! har lagt in dom på min sida på familjeliv, så kika ärna in å kolla!!
www.familjeliv.se/koninen
Kram på er... -
ice13:
Nu har jag letat efter dig med ljus och lykta, tur att jag blev tipsad om den här tråden!
Visst beställde ni klänningarna via nätet? Från USA? Vad kostade era tärnklänningar och hur var det med frakt, tullar och hur länge tog det hela? Hur visste ni vilka storlekar ni skulle beställa?
Väldigt tacksam för svar! -
Oskars fru: Här är jag! Ja, vi beställde tärnornas klänningar från ebridalsuperstore på nätet. Vi kikade på samma klänningar här hemma och så provade de ut rätt storlek. Jag har för mig att klänningarna kostade 77 dollar styck (2500 kr härhemma) och så betalde vi 90 dollar för frakten. Tull och moms tillkom sedan så totalt blev det 2600 kr för alltihop. Det gick jättesmidigt! Vad har du tänkt beställa?
-
ice13:
Vi tänkte beställa mina tärnors klänningar, av märket Forever yours, men de är nu beställda direkt via en butik här i Umeå! De ska visst komma om typ två veckor, och jag tog dem via dem eftersom jag fick 25% rabatt, alltså fick jag båda två för 2850 kr! Jätte bra pris tyckte vi!
Tack ändå för hjälpen!! -
Vår blomsterflicka hade en klänning från Forever Yours. De har fina klänningar till bra pris!
Har ni kollat in Watters.com? Mycket fina brudklänningar, men också många fina tärnklänningar. Min brudklänning kom från dem men då hade de inte så himla stort utbud av tärnklänningar. Våra tärnor hade klänningar från Alfred Angelo.