Januaribrudar - var är ni???
Jag bor i stocholm, hägersten!!
Jag bor i stocholm, hägersten!!
Hej hej!!
Då var jag oxå gift nu!!! Det var en mycket omtumlande dag , men otroligt rolig å spännande!!!
Har tyvärr inga bilder ännu men det kommer!!
Klev upp vid halv halv 9, min mans moster fixade min uppsättning, medans mitt hår blev i ordning så sminakdes min tärna av en make up artist!! Sen bytte vi plats!! Vid 10 tiden vaknade min dotter, hon skulle badas å göras i ordning av min mamma, som inte kom i tid!! Å när hon väl komm var hon skit sur för att hon hade fått gå å hämta bilen som stod i centrum,(ca 15 min fr där hon bor)hon var ute å SÖP skallen i bitar dagen innan sin dotters vigsel!! Å nu var hon sur för att hon inte kunde köra bilen hem på natten för att hon varit full! Blev ganska lessen på henne!! Hon sa inte ens att jag var fin eller nåt när hon väl kom!!
Så jag fiick stressa med att bada dotr, klä henne å packa ner lite saker som skulle med ut till Nykvarn!!
Kom i väg härifrån ca 13.30, raka vägen ut med en skit sur morsa i bilen+tärnan (som iaf va glad) solisten å min underbara unge!!
väl ute blev det til att lägga ut blommor på bordet, klä om oss, för fotografering!!
Det känndesiaf som att fotona kommer att bli bra!! HOPPAS!!
ZSen rann tiden iväg, kl blev 15.20, dax att åka till kyrkan!!
Kyrkan hade missförstått våra önskemål helt, hade bett om en ganska nersläkt kyrkka med mycket brinnande ljus!! Det var tvärtom, mycket lampor, lite ljus!!
Har ALDRIG varit så nervös som jag var när vi "SPRANG" ner för kyrkgången!!
Fick små fnitter anfall i kyskan men tack o lov så gick vigseln fort!! Min underbara barndomskamrat, Angelica , som sjöng "From this moment & För Alltid" för oss gjrde ett fantastiskt arbete!! det var så fint!!
Sen överösta med kramar å ris!!
Festen började ite för mig å min man föörren 2 gäster givit sig av, det är två människor som egentligen inte var bjudmna, för att de stjäl, å drogar!! Den nea är tyvär min halvbror, ¨jag vet att det låter hårtmen jag HATAR honom!! Min mammma glömde helt bort mig, nör han var där å satt hela tiden vid hans sida!! Hon ahde sin plats vid honnörbordet menb gick hela tiden därifrån å satte sig med honom nån annanstans!!
Det var en toppen kul Bröllopsfest, efter kl 21, när min "bror" ÄNTLiGEN" gick!!
Nu är jag iaf Fru Söderberg å jag är lycklig!!
Hoppas att ni andra mår bra!!!
kramar Johanna Söderberg!!!!!!
Tack loppalina!!!!
Ska lägga ut bilder från vårt bröllop så fort jag kan!!
haha, läste igenom vad jag skrivit sist, å ber om ursäkt för den HEMSKA stilen, alltså knappt jag förstod vad det ska stå, hi hi!! Har inte lärt mig hantera mina lösnaglar ännu!
Yeees; GRATTIS!!! Fina bilder!!!
Kramar
Halloj! har funderat på å sälja , vet ej riktigt hur jag ska göra!! knepigt det där, den gör ju ingen större nytta i garderoben!!
Hoppas att alla mår bra!!! Längtar tills mina bilder kommer så jag kan lägga ut min berättelse för alla + bilder!!
Kram på er!!!
grattis Beachy, jätte vackr bilder! Blev helt kär i bilden på er med solnedgången!! Otroligt vackert!!!!
Kan hålla med dig lite i deppigheten, jag har oxå hamnat i nån svacka, känner mig glad å lycklig över att vara gift, MEn ändå lessen!! Jätte jobbigt!!
Tack Oms, det blev ju bra så fort han å hans sambo gick, annars hade de kunnat förstöra mycket av vår kväll!
Grattis HHJ!! Jättefina bilder!! Grattis!!!
Hejsan på er!!!
Har inte varit inne något på et tag, vår dotter har spytt å haft feber i dagar!!! JOBBIGT!! Så det har varit till attt ta hand om henne dag som natt!! Annars e allt bra nu, ska ut å njuta av det fina vintervädret snart!!
Jag hoppas oxå att du, BEACHY, mår bättre snart. Jag har börjat känna mig gladare nu sista dagarna, men ett tag kände jag för att gråta för ingenting!!!
Jaja, hoppas att alla mår bra eller bättre!!
Snart är det ju alla HJÄRTANS dag, nån som ska göra något xtra mysigt nu när vi alla är Man och Fru??
På tal om det OMS skrev om "min man" osv, jag ryser till lite när min man säjer min Fru!! Vet inte varför, tycker det låter så...ovanligt antar jag!! men jag har inga problem med att säja min Man!! Lustigt det där *ler*
Ha det bäst, Tjejer/Fruar, så ska jag iaf skärpa till mig å komma in oftare å skriva, svara å så!!!
Kramar i massor!!
Hej igen!!!
idag fick vi hälften av våra bröllops bilder, ska lägga ut dom här vilken dag som helst, lite lat på att scanna in dem på datorn!!
Skulle oxå vilja träffas, men har svårt för å komma ifrån, boka en dag så får jag försöka anpassa mig
Vi har inte firat nåt speciellt vi heller, ja, eller idag, utan vi firar fortfarande "VECKOR" som vi vart gifta, på lördag 3 v....
vad händer annars då, hoppas att allt är bra, jag ska börja med Tack korten nu i veckan är det tänkt, ska försöka köra lite "scrapbocking" på mina kort, nån annan som är inne på samma ide??
Ha det bra!!! Kraaaam
BEACHY:
De där checkarna låter ju jätte mysiga, nu hinner jag inte, men ska nog ge min man det på vår EN månaders dag som gifta!!!
Gulligt!!!
hej på er!!!
Nu var det ett tag sen jag var inne här..igen..
det tog ca en vecka för oss oxå att få vårt namn ändrings intyg...
Hur är det med er då?
har haft vår månads dag som gifta nu, men höll helt på att glömma bort den, så mycket annat att göra!! Men men... dör ju inte för det.
Har inte heller fått klara tack korten ännu, nån som hunnit skicka dem?? Håller på att malla upp hur jag vill de ska se ut!!
Är det nån av er som håller till på Familjeliv.se??
jag har typ "flyttat in" där... om nån vill söka upp mig där, så hittar ni mig här:
www.familjeliv.se/medlen/koninen
ha det bäst, FRUAR!!!!
kram
hmmm, såg att jag stavat fel:
www.familjeliv.se/medlem/koninen
sådär ja..;o)
BEACHY;
det där lät ju jätte konstigt!!
Hur har ni det då?
har ni flyttat nån annansatns?? inte många som kommer in å skriver av sig!!
ha det bra!
Hej hej!!
Jag har nu fått in bilder från vårt bröllop! har lagt in dom på min sida på familjeliv, så kika ärna in å kolla!!
www.familjeliv.se/koninen
Kram på er...