![](/bundles/flmuser/images/default_avatar.png)
-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Januaribrudar - var är ni???
-
Har ni tagit helgledigt???
Vet inte riktigt vad det är med mig, men nu när vi kommit hem och vardagen är tillbaka så känner jag mig superdeppig. Jag gråter för ingenting, hela tiden, och kan inte känna glädje med mycket. Tvivlar även på min mans kärlek även om jag inte har någon grund för det. Vill faktiskt bara vara ensam just nu.
Är det fler som känner liknande eller är det något med mig???? Hoppas ni inte tycker jag är helkonstig nu! -
grattis Beachy, jätte vackr bilder! Blev helt kär i bilden på er med solnedgången!! Otroligt vackert!!!!
Kan hålla med dig lite i deppigheten, jag har oxå hamnat i nån svacka, känner mig glad å lycklig över att vara gift, MEn ändå lessen!! Jätte jobbigt!!
Tack Oms, det blev ju bra så fort han å hans sambo gick, annars hade de kunnat förstöra mycket av vår kväll! -
Nej, vad jobbigt Beachy. Flera av mina vänner hamnade i samma svacka efter bröllopet. Det tar så otroligt mycket energi, kraft och spännning innan och så är det över så snabbt. Inte konstigt att vissa blir nere. Jag var lite nervös för detta, särskilt då vi inte åkte på bröllopsresa direkt, men jag tycker konstigt nog att det är skönt att vara tillbaka i vardagen. Iofs har jag så mycket med jobbet nu så man inte hinner känna efter, men visst känns det tomt ibland!
Försök hitta nya saker att längta till och se fram emot, tänk tillbaka på bröllopet ibland och njut av minnerna men inte hela tiden. Gråt när du vill och försök vara ensam lite då och då, det brukar hjälpa mig när jag känner mig nere och "instängd". Å du, vi finns ju här! ;)
Bamsekram på dig -
Grattis Beachy! Ni var jättefina och ni verkar ha haft en underbar dag ni med. Det var väldigt fina färger, alltihop passade liksom ihop; sanden, himlen, kläderna, blommorna. Ja, du har ju verkligen pysslat och grejat också så det var väl ingen tillfällighet direkt. ;) Du måste berätta om bröllopsresan också, är nyfiken på hur ni hade det på kryssningen.
Förstår om det känns konstigt nu efter bröllopet. Men det måste vara som Ice13 säger, att man har planerat såå länge och haft detta att se fram emot. Och så är det över så fort. Hoppas du snart mår bättre i alla fall!
Vår fotograf har lagt ut några bilder på sin hemsida på mig om det är någon som är lite nyfiken på att se hur jag såg ut på bröllopet. Gå in på www.wiwi.fotosidan.se och välj Portfolio, och sen Bröllop - Vinter.
Har ni skickat era tack-kort ännu förresten? Skickar ni till de som ni fick telegram av också? -
Grattis HHJ!! Jättefina bilder!! Grattis!!!
-
Tack så jättemycket bride no1!
Ingen som har något att säga om tackkorten? Hur har ni gjort? -
Tack alla som stöttar! Visste att ni skulle förstå.
Grattis HHJ! Vad vacker du var. Jättefina bilder.
Vad menar du med att allt inte var en tillfällighet att det passade ihop...???Har jag pysslat och planerat...??? Nej, det måste ha fått om bakfoten!!! (skojar bara)
-
Meddelande borttaget
-
Vad gullig du är Oms (och ni andra också som har skrivit). När får vi se fler bilder från ert bröllop?
Det känns skönt att veta att det inte är bara jag som känner mig lite nere, även om jag inte önskar det för någon! Tror att det kan vara att allt planerande och fixande är över plötsligt och man är tillbaka i vardagen. "Jaha, var det inte mer än så...?" Men allt blir faktiskt lite bättre för varje dag som går.
Hur är det med er andra? Håller med Oms om att det är ganska tyst härinne. -
Hejsan på er!!!
Har inte varit inne något på et tag, vår dotter har spytt å haft feber i dagar!!! JOBBIGT!! Så det har varit till attt ta hand om henne dag som natt!! Annars e allt bra nu, ska ut å njuta av det fina vintervädret snart!!
Jag hoppas oxå att du, BEACHY, mår bättre snart. Jag har börjat känna mig gladare nu sista dagarna, men ett tag kände jag för att gråta för ingenting!!!
Jaja, hoppas att alla mår bra eller bättre!!
Snart är det ju alla HJÄRTANS dag, nån som ska göra något xtra mysigt nu när vi alla är Man och Fru??
På tal om det OMS skrev om "min man" osv, jag ryser till lite när min man säjer min Fru!! Vet inte varför, tycker det låter så...ovanligt antar jag!! men jag har inga problem med att säja min Man!! Lustigt det där *ler*
Ha det bäst, Tjejer/Fruar, så ska jag iaf skärpa till mig å komma in oftare å skriva, svara å så!!!
Kramar i massor!!