• HHJ

Januaribrudar - var är ni???

Oms, åh vad roligt att få höra hur ni har haft det, grattis! Väldigt kul att höra en berättelse från ett litet annorlunda bröllop, med svenska mått mätt. Och du var verkligen jättefin! Klänningen satt som sydd för dig! Min berättelse hittar du också i den gamla tråden, vi hade det helt underbart vi med.

Becca grodan, hoppas allt gått bra för Er!

Jag bor inte långt från Göteborg. Verkar vara mest Stockholmare och Göteborgare i den här tråden?

Jag har börjat vänja mig vid mitt efternamn, det går bättre och bättre för varje dag. Och att säga min MAN känns såå roligt, försöker peta in det i varannan mening... ;)

• HHJ

Grattis bride no1! Det lät som att ni hade en jättehärlig bröllopsdag trots diverse jobbiga släktingar.

Och Yees, grattis till dig också, du var verkligen jättefin! Och vilken söt liten tjej du har!

Undra hur Beachy har haft det och när hon kommer hem? Var det inte nu ngn gång i början på februari? Hoppas du skriver så fort du kommit innanför dörren så vi får höra hur du haft det!

• HHJ

Grattis Beachy! Ni var jättefina och ni verkar ha haft en underbar dag ni med. Det var väldigt fina färger, alltihop passade liksom ihop; sanden, himlen, kläderna, blommorna. Ja, du har ju verkligen pysslat och grejat också så det var väl ingen tillfällighet direkt. ;) Du måste berätta om bröllopsresan också, är nyfiken på hur ni hade det på kryssningen.

Förstår om det känns konstigt nu efter bröllopet. Men det måste vara som Ice13 säger, att man har planerat såå länge och haft detta att se fram emot. Och så är det över så fort. Hoppas du snart mår bättre i alla fall!

Vår fotograf har lagt ut några bilder på sin hemsida på mig om det är någon som är lite nyfiken på att se hur jag såg ut på bröllopet. Gå in på www.wiwi.fotosidan.se och välj Portfolio, och sen Bröllop - Vinter.

Har ni skickat era tack-kort ännu förresten? Skickar ni till de som ni fick telegram av också?

• HHJ

Tack så jättemycket bride no1!

Ingen som har något att säga om tackkorten? Hur har ni gjort?

Svar på tråden Januaribrudar - var är ni???