![](/bundles/flmuser/images/default_avatar.png)
-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Januaribrudar - var är ni???
-
Tack loppalina!!!!
Ska lägga ut bilder från vårt bröllop så fort jag kan!!
haha, läste igenom vad jag skrivit sist, å ber om ursäkt för den HEMSKA stilen, alltså knappt jag förstod vad det ska stå, hi hi!! Har inte lärt mig hantera mina lösnaglar ännu!
Yeees; GRATTIS!!! Fina bilder!!!
Kramar -
Grattis bride no1! Det lät som att ni hade en jättehärlig bröllopsdag trots diverse jobbiga släktingar.
Och Yees, grattis till dig också, du var verkligen jättefin! Och vilken söt liten tjej du har!
Undra hur Beachy har haft det och när hon kommer hem? Var det inte nu ngn gång i början på februari? Hoppas du skriver så fort du kommit innanför dörren så vi får höra hur du haft det! -
Hej tjejer!
Nu är alla gifta va? Tänk vad fort allt gått! Väntar oxå på fler berättelser och bilder. Synd att alla verkar vara så utspridda, hade varit kul att träffas. Jag bor ju Linköping, men reser så mycket så jag är lite överallt då och då.
Väntar fortfarande på bilderna från fotografen... Att det ska ta sån tid!! Men nu var de färdiga iaf, han skulle posta dem nu i dagarna. Är så nyfiken på hur det blev! Har ju bara sett halvtaskiga amatörbilder än så länge..
Lådorna med alla bröllopspresenter kommer nästa vecka, plus min klänning och allt annat som vi inte fick med oss på planet.
Ska ni sälja era klänningar? Är i valet och kvalet, den gör ju inte mycket nytta i garderoben..
Ha det bra nu så hörs vi snart!
Kram -
Halloj! har funderat på å sälja , vet ej riktigt hur jag ska göra!! knepigt det där, den gör ju ingen större nytta i garderoben!!
Hoppas att alla mår bra!!! Längtar tills mina bilder kommer så jag kan lägga ut min berättelse för alla + bilder!!
Kram på er!!! -
Hejsan alla!
Vi är också tillbaka! Kom hem den 31 jan efter en härlig resa och ett otroligt underbart bröllop.
Har tittat lite i tråden och på Oms bilder. Vad fin du var! Vill se fler bilder från ALLA. Det är så kul. Själv har jag lagt ut några bilder på www.jeanetteopeter.webalbum.se men vi har ca 1500 bilder så vi har lite att göra. Sedan är det ju annat som skall göras och fixas när man kommer hem också....
Visst är det konstigt med sitt nya namn. Men det är så mysigt att säga "min man".
Det är ingen som kan säga att vi inte är gifta eftersom vi gifte oss två gånger samma dag!
Det började med vigsel i rådhuset som vi båda trodde skulle gå jättefort, men den varade i säkert 20 min med Mendelsohn och allt. Väldigt vackert och stämningsfullt. Vi åkte limo dit och tillbaka och drack champagne. Limon tutade för fullt när vi åkte förbi stranden....
Sedan var det dags att börja göra sig iordning till den "riktiga" vigseln. Vi hade beställt frissa på rummet, men den ordinarie var sjuk så det kom en kille som bara talade spanska... Sa åt honom många gånger att jag ville ha "mjuka lockar" och det förstod han INTE. Håret blev jättefint i alla fall men inte alls som jag hade tänkt mig och absolut inga mjuka lockar. Han använde väl ungefär hela sprayflaskan på min frisyr!!! Roligt hade vi i alla fall.
Efter att vi hade gjort oss iordning så sågs Peter och jag första gången vid fotograferingen innan vigseln. Han var sååå fin!
Cermonin var otroligt vacker och romantiskt och vädert var perfekt. Det hade kommit några korta störtskurar dagarna innan bröllopet, men just då var det fint och precis lagom varmt. De rosa rosenbladen som min lilla tjej spred i sanden var så underbart vackert. De missade lite med musiken under cermonin, men vad gör det? Vi blev ju i alla fall gifta! Mitt under cemonin såg vi en regnbåge på sidan om oss. Kan det ha varit min pappa som var med oss? (Han gick bort för 2 år sedan). Stämningsfullt var det i alla fall.
Efter vigseln var det champganeskål på stranden och vi tittade på solnedgången tillsammans. Denna kväll var solnedgången också perfekt, utan moln som skymde.
Sedan var det drink på hotellet och avfärd till middagen. Restaurangen hade missat (var förbannad på dem) så vi satte oss inte till bords förrän 21.45, men maten var utmärkt och stället var superromantiskt. Vi hade underhållning i form av en limbodansare som fick alla att skaka loss... Han var super! Till sist var det dans under bar himmel och så skar vi tårtan. Den var ganska fin, men inte god. Det gjorde inget för alla var supermätta efter all mat.
Sammanfattningen är: En väldigt lyckad dag med några få missar. -
Välkommen hem Beachy! Och GRATTIS!!!! Ni var verkligen jättefina. Lät som en underbar dag oxå, det är ju småmissarna som gör det personligt..
Jag har skrivit vår berättelse i länken nedan, finns några få bilder oxå. Fotografens bilder har kommit idag, ska rusa till posten nu!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1399571.html
Kram kram -
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Glömde säga GRATTIS till alla!
Ice13-ni var också jättefina. Väntar på mer kort...
Vill självklart också träffas. Bor i Stockholm.