någon som har gjort op hos kosmetisk kirurgi?
Hej
Vet bara att de utför alla sina operationer i Falköping och använder sig enbart utav flytande silikon, inte geléhallon.
Kramis
Hej
Vet bara att de utför alla sina operationer i Falköping och använder sig enbart utav flytande silikon, inte geléhallon.
Kramis
Jo, men koksalt använder sig väl nästan alla kliniker av. Jag mena geléhallon, det är ju det alla vill ha å väljer nu för tiden. De flesta iaf...
Kramis
Hej igen
De flesta väljer geléhallon, inte alla nej. Vissa kliniker använder sig inte ens utav flytande silikon längre, el så rekommenderar oftast kirurgen geléhallon framför koksalt å flytande.
Flytande silikon är billigare än geléhallon så det är klart att det är billigare i Falköping. Det säger sig självt...
Ja har själv geléhallon (soft touch) mentor. Å de är jättemjuka. Vill inte de ska bli så mycket mer mjuka, fast det blir de väl, har ju bara gått 9 veckor ;).
Jag skriver bara för att jag var tänkt att operera mig där tills jag fick reda på att de inte använder hallon. Jag var/är för feg för ja våga inte riskera kanter, veck el läckage som man kan få med koksalt å flytande. Det kanske inte händer så ofta, men jag brukar ha rätt mycket otur så därför var mitt val enkelt.
Blev visst ett helt brev. Jag ville absolut inte förolämpa nån, men de flesta väljer ju faktiskt geléhallon. Några byter tom ut sina gamla implantat för att sätta i just geléhallon. Menar inte att det blir bättre resultat för det.
Så Tiger72 å (alla andra) då var ja klar. Lycka till med vad du än bestämmer dig för.
Kramis