Vårt nyårsbröllop
Nu finns det bilder från vårt nyårsbröllop på vår fotografs hemsida www.jfalk.se/foto.användarnamn är anrag och lösenord är 051231.
Nu finns det bilder från vårt nyårsbröllop på vår fotografs hemsida www.jfalk.se/foto.användarnamn är anrag och lösenord är 051231.
jättefina kort
Så underbart fina ni är!
Grattis och lycka till framöver!!
Super fina kort!!
Gillar dom ni skrattar på bäst, där var ni bara så snygga, de andra är oxå fina men ett leende säger så mycket.
Grattis och lycka till!!!
Jättefina bilder!!
Jag ska själv stå brud på nyårsafton, i år, och jag föll verkligen för din cape/kappa! Var har du inhadlat den, om man får fråga?
Vad härligt det såg ut med all snö! Underbart!
vackra vackra bilder!!! Så underbart att lite snö föll ner under fotograferingen!
grattis!
Så VACKRA bilder. Grattis!!! Tycket din bukett var jättefin. Hur många rosor hade du i den???
Riktigt snygga bilder, kan bara ana hur nöjda ni måste vara med dem :)
Stort grattis!
Jättefina bilder!
Din klänning var supersnygg! Var har du köpt den?? Var det en sjöjungfru modell??
Grattis!!
Tack för alla vänliga ord! Vi är väldigt nöjda med korten. Ska försöka svara på frågorna. Min kappa är ifrån Parisette/Aspera. Ingan aning om hur många rosor det var i buketten tyvärr. Min klänning är ifrån Forever Yours, det var en sjöjungfrumodell.