• ragnars tjej

Vårt nyårsbröllop

Nu finns det bilder från vårt nyårsbröllop på vår fotografs hemsida www.jfalk.se/foto.användarnamn är anrag och lösenord är 051231.

• Svar på tråden Vårt nyårsbröllop
  • frugan.carlsson

nu funkar de
    kanon fina bilder stort grattis

• Sanna*

Helt fantastiska bilder !
    Jag är inte avundssjuk på er som ska behöva välja bild till tackkort osv - för övrigt är jag mer än avundssjuk :)
    Stort Grattis !

• Snuffen

Vilka underbart vackra bilder!!
    Jag som vill ha ett sommarbröllop men kan till och med tänka mig ett på vintern nu...

Du var jätte vacker i din klänning

• dajo

Underbara bilder! Fint med vinterbröllop! Såg lagom varmt ut bara ;)

• svarta

Oh... nu vet jag hur jag vill ha mitt hår! Är det bara ditt hår eller har dom satt i löshår?

• ragnars tjej

tack igen för alla snälla ord!! Det är inte mitt eget hår, jag har mängder med löshår i.

• Heartet

Var gjorde du dig i ordning i håret? Det var verkligen supernice! Har du förlängning eller bara löshår för bröllopsdagen? Klänningen var också fin var köpte du den?

• ragnars tjej

Min bästa väninna är frisör, så hon fixade håret. Klänningen är som jag har skrivit tidigare en Forever Yours som jag har köpt ifrån Bröllopshuset i Linköping.

• ragnars tjej

Glömde att svara på en fråga. Jag har inte hårförlängning.

• Schnappi

Jättevackra bilder! Å så söt du är! :)
    Grattis förresten!

• Hjärtelycka

Stort grattis & lycka till med livet som man & hustru!

Otroligt fina bilder! Ni är ett vackert par!

En liten undran bara?! Vilken modell är det på din Forever Yours-klänning? Den är verkligen fin.

• Alexandra25

Ni var det finaste paret jag har sett på länge! Lycka till med erat liv! Kram

• ragnars tjej

Modellen heter 35204 och är en Informal Bridals.

• Snowflake

Oj,oj,oj..Fantastiskt vackra bilder!! Jättefina är ni

Jättegrattis till er!
    Kram

Svar på tråden Vårt nyårsbröllop