Vårt nyårsbröllop
Nu finns det bilder från vårt nyårsbröllop på vår fotografs hemsida www.jfalk.se/foto.användarnamn är anrag och lösenord är 051231.
Nu finns det bilder från vårt nyårsbröllop på vår fotografs hemsida www.jfalk.se/foto.användarnamn är anrag och lösenord är 051231.
nu funkar de
kanon fina bilder stort grattis
Helt fantastiska bilder !
Jag är inte avundssjuk på er som ska behöva välja bild till tackkort osv - för övrigt är jag mer än avundssjuk :)
Stort Grattis !
Vilka underbart vackra bilder!!
Jag som vill ha ett sommarbröllop men kan till och med tänka mig ett på vintern nu...
Du var jätte vacker i din klänning
Underbara bilder! Fint med vinterbröllop! Såg lagom varmt ut bara ;)
Oh... nu vet jag hur jag vill ha mitt hår! Är det bara ditt hår eller har dom satt i löshår?
tack igen för alla snälla ord!! Det är inte mitt eget hår, jag har mängder med löshår i.
Var gjorde du dig i ordning i håret? Det var verkligen supernice! Har du förlängning eller bara löshår för bröllopsdagen? Klänningen var också fin var köpte du den?
Min bästa väninna är frisör, så hon fixade håret. Klänningen är som jag har skrivit tidigare en Forever Yours som jag har köpt ifrån Bröllopshuset i Linköping.
Glömde att svara på en fråga. Jag har inte hårförlängning.
Oki doki!
Jättevackra bilder! Å så söt du är! :)
Grattis förresten!
Stort grattis & lycka till med livet som man & hustru!
Otroligt fina bilder! Ni är ett vackert par!
En liten undran bara?! Vilken modell är det på din Forever Yours-klänning? Den är verkligen fin.
Ni var det finaste paret jag har sett på länge! Lycka till med erat liv! Kram
Modellen heter 35204 och är en Informal Bridals.
Oj,oj,oj..Fantastiskt vackra bilder!! Jättefina är ni
Jättegrattis till er!
Kram