Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
Hej!!
Här är en till som måste ner minst 10 kg till bröllopet i sommar.När ska du gifta dig?
Hej!!
Här är en till som måste ner minst 10 kg till bröllopet i sommar.När ska du gifta dig?
God morgon alla.Idag gick jag upp när sambon gick vid 7.20, gick ut och gick i 45 minuter innan frukost, det var jätte härligt.Här iJ önköping börjar solen att titta fram lite smått och -6.4 visar temp. på. Vägde mig idag, fast jag egentligen inte ville, men bra att se hur mycket man kommer gå ner varjevecka.Mitt mål är minst -1kg till nästa måndag
alla här verkar köra på gi-metoden.Jag kör på en annan diet, vet faktiskt inte vad den heter med den liknar gi-metoden lite.Har fått den av min mamma, använde den fär ngt år sedan, då gick jag ned 30kg med den, nu ska jag gå ner 10kg som jag gåttupp.
ingen aning faktiskt*L* men till lucnh o middag äter man antingen fisk, kyckling el kött med yoghurt eller macka till och grönsaker.Till frukost oftast en macka med ägg, mjölk o juice
Ja det är så skönt att solen ha börjat komma fram nu
Nu har jag varit ute och gåttför andra gången idag*duktig*,ska ta mig luch nu.Hur gör ni andra för att motverka sötsuget som kommer efter maten eller vid kaffet??
Hej!!
Nu har jag varit ute och gått varje dag 1-2 ggr dag, i mån var jag ute 3 gånger.Känns skönt att ha kommit igång.På måndag så börjar en kost skola som jag och min sambo bestämde oss för.Gissa vem som har den?Jo, hon sussanne dahlslätt från tjockholmen hon jobbar ju och bor här i jönköping, finns folk som gått ner 20kg med hennes råd och så.Min kompis har gått hos henne och hon har gått ner mycket i vikt. Jag Kan ju tipsa er lite vad hon rekommenderar om ni skulle vara intresserade???Hennes kurs finns att läsa om på www.hudoteket.se
september bride:
Vi har betalat 595kr för hela kursen på 5ggr*1.5tim.Om man är medlemskort på hudoteket betralar man 595 annars 695kr.Du kan ju gå på en enstaka gång men det blir ju genast dyrare då.Så jag tycker att 595 var ganska överkommligör 5 gånger, jag skulle akdrig betala så mycket som du skrev, lite väl dyrt.
Imorgon ska man väga sig då.Vägde mig faktiskt i går(lör) och då visade vågen på -1.5kg.Annars har det varit bra mat i helgen och mycket motion.
Idag vägde jag mig, måndag är min vägningsdag.Vågen visade på -2kg,yes...Nu är det bara att fortsätta så här och hoppas att kilona trillar av.
2006
25 mars - Linele1, ?
10 Juni - Inda, Molkom (Värmland)
1 Juli - Sweet saint, Tranås
29 Juli - Jessie76, Luleå
5 Augusti- anelp, Huskvarna
12 Augusti - Uller, Leksand
11 November, Novemberbrud06, Vallentuna
2007
30 april, Miafina , Sunne