• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

nu kom jag rätt...

• Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
  • sweet saint

hallå hoppas ni hittar hit!!!!!

• sweet saint

kan bara skriva lite för er som är nytillkomna!

Jag måste gå ner minst 10 kg till sommaren och kör stenhårt på GI metoden.
    gymmar och simmar så fort jag har möjlighet!!

Det är alltid trevligt att kämpa tillsammans med andra och få lite peppning när man själv sviker...

• AnelP

Hej!!
    Här är en till som måste ner minst 10 kg till bröllopet i sommar.När ska du gifta dig?

• Drakdal

Hej, hade helt missat att det fanns en ny tråd:D.

Idag har jag varit hos mormor och morfar och hämtat hem skidor så imorgon börjar allvaret *ler* kommer att gå så dåligt... men man måste ju prova.

Jag åt på Mc Donalds idag, en mcfeast cili utan bröd och med en extra köttbit. Jättegott och mättande och lite kolhydrater:D. Min M2B lyckades tillslut tjata till sig att vi skulle åka dit och jag tänkte först skita i att äta där men sen frågade jag henne i kassan om hon kunde fixa en utan bröd och med dubbelt kött och det var inga problem:) jag ångrar mig inte! KUl med något annat ibland.

• nenna-m

Någon som har blivit medlem i Giviktkoll.se? Funderar på att bli medlem, men det känns även lite riskabelt. Är det värt pengarna?

Både jag och min fästman behöver gå ner i vikt, problemet är bara att jag är inne i en lång period där jag inte orkar laga mat. Och min fästman ställer sig inte direkt i köket på eget initiativ. Jag blir så trött på att försöka komma på vad vi ska laga, sedan gå och handla och så laga mat. Varje dag.... Ibland önskar jag att det bara fanns ett piller man kunde ta, med allt man behöver få i sig, de dagar man inte orkar laga mat!

• Isabeau

Va, har vår gamla tråd kapats? Va bra att du startade en ny, Sweet saint! För er som är nya har jag också ett gäng kilon kvar att tappa även om de flesta har halkat av under hösten och vill inte ha dem tillbaka! . Kör nån sorts blandning av VV och träning.

Drakdal: inget sånt neggigt tänk! Det kommer att gå jättebra, tänk bara på Tvillingsjäl som skidar för fullt!

Lycka till allihopa

• Inda

Hej nenna-m!
    Jag är med på GI-viktkoll och tycker det fungerar jättebra! Jag har kört enligt deras "schema" i 4 veckor nu och har hittills minskat drygt 4 kg och drygt 3 cm i midjemått... Jag är jättenöjd för jag tränar inget alls för tillfället. Promenerar i bland och kör lite "hushållsmotion"... Dammsugning och springa upp och ner i trappan med tvättkorgen...
    Idag ska jag testa pilates, dock...

• Popis

Inda: det är ju jättebra jag blir sugen att prova också.. det var ju inte så fasligt dyrt 89:-/månad.

Jag vill också minska några kilon men det går trögt :D

• tvillingsjäl

Gomorron tjejer! Å välkomna alla nya!

Drakdal: Låt dig inte nedstämmas om det går trögt i början och att du får ont lite här och där..det släpper...å sen kommer du att älska det!

Vägde mig i helgen...hade gått ner ett 1/2 kilo till sen förra gången! å då har jag ändå inte ätit så bra tycker jag själv....men det är nog skidåkningen skulle jag tro!

För er som inte vet så har jag kört GI oxå..gått ner ca 5 kilo...nu äter jag ju nyttiga kolhydrater, för det mesta iaf...eftersom jag åker skidor så mycke!
    Tycker att GI är toppen, när jag började om att äta kolhydrater gick jag upp ca 1 kilo..vätska alltså...men nu har jag snart tappat det där kilot i fett...

Var ut på krogen i lördags..kan säga att jag INTE mådde bra igår...åt skräpmat oxå men det gör ju inget..jag mådde bra av att få göra det!

• Novemberbrud06

Hoppas ni har tid för en till som vill gå ner 10 kg till sommaren?

Är det nån vänlig själv som orkar förklara gi-metodens 3 faser för mig? Vad äter ni till frukost, lunch o middag?

Jättebra med en tråd där vi kan stötta varandra!

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.