• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

nu kom jag rätt...

• Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
  • Novemberbrud06

Det här med GI funkar inte för mig. Efter ca 1 vecka kändes som om hela min kropp var ur balans, mådde illa hela tiden, kändes som om jag skulle kräkar... magen var totalt upp och ner..

Så nu har jag o sambon börjat med viktväktarna igen. Började i går och det känns riktigt bra idag.
    Så hoppas att det är nån annan som kör vv - så kan vi stötta varandra!

• AnelP

Idag vägde jag mig, måndag är min vägningsdag.Vågen visade på -2kg,yes...Nu är det bara att fortsätta så här och hoppas att kilona trillar av.

• Miafina

Det tycks väldigt individuellt vilket som funkar för olika männsikor, GI, VV eller annat.

Inte konstigt att man misslyckas så många gånger och måste prova så många olika sätt då ju... man måste hitta det som funkar på den egna kroppen.
    Man får ställa in sig på att testa olika saker alltså =)

*tänker högt*

• svessan

vad siktar ni på för BMI?? vad är rimligt??

• Miafina

Grovt höftat så bör BMI ligga mellan 20-25.. men det beror ju på sammansättningen i kroppen också.. muskler väger ju mer, så man kan ju aldrig säga säkert... men det brukar vara en fingervisning iaf att ligga mellan 20-25...

Om jag skulle få som jag ville (62 kg) skulle BMI bli 20,2, så det vore ju nästan onödigt lite... mer rimliga 70 kg skulle bli 22,9 i BMI vilket skulle vara helt ok för min del =)

• Drakdal

Hej alla!!
    Har vägt mig idag! 2,5kg sen förra veckan:D:D:D den två veckors långa platån har äntligen gett vika och kilona ville iväg igen! Jag är såå glad! Tack till er alla! utan er hade jag garanterat gett upp efter två veckors stagnation, men ni peppade mig och nu är jag överlycklig!

Var på spinning idag gu vad jobbigt, hade glömt hur slut man blir:) men nu känns det skönt!

Noveemberbrud06, jag mådde också konstigt första en och en halv vecka, jag spydde tom en morgon- obs är EJ gravid. men nu efter fyra veckor mår jag toppen! Men VV funkar också så det spelar nog ingen roll bara man är motiverad.

Kör hårt nu tjejer och tappa inte suget. Ni är bäst!!

• Miafina

Drakdal - Det låter helt super ju =) GRATTIS!

Får hoppas att man själv kan göra en sådan glädjande nyhet om 1 vecka =)

• sweet saint

hur går det för er??

Längtar efter min Orbitrek...
    Ska bli kul att se sin midja till sommaren.. (100% IRONIIIIII) Vi har inte setts på länge...

Kollar runt lite på bröllopsklänningar...
    och man ska klara av att välja??????
    JO PYTTSAN!!!!

• Miafina

Vågade mig ut och testa lite kläder idag... Inte för att vikten är mindre men känns iaf som att valkarna är lite slätare/inte lika många iaf =)

Jag höll mig till tröjor/överdelar eftersom jag skulle bli så deprimerad av byxor. Eftersom första målet är strl. 46 så höll jag mig till det. topparna gick på, satt väl inte snyggast, men hyggligt iaf =)

Hittade en kjol som var så fin också att jag var tvungen att testa.. och 46 gick på.. fast man fick sätta den typ uppe i armhållorna *skrattar*.... men det blev en bra längd, och det funkade ju som en inbyggd korsett eller ngt =)

Bidde inget idag, men blev lite gladare iaf =)

• Novemberbrud06

Nu är jag inne på min tredje dag med VV, och det känns otroligt bra!!

Nu kör vi hårt tjejer! ;)

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.