Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
2006
25 mars - Linele1, ?
10 Juni - Inda, Molkom (Värmland)
1 Juli - Sweet saint, Tranås
29 Juli - Jessie76, Luleå
11 November, Novemberbrud06, Vallentuna
2007
30 april, Miafina , Sunne
Jo det kommer nog, men lite otålig nu när jag har bestämt mig så... mkt.. Har tagit mig 6 år att bli så här bestämd ju =)
jessie:
orbitreken kostar 1499 kr plus 200 i fraktkostnad. har köpt den på tvins.com
Jo jag vet var din brevlåda bor.. var där för nån timme sedan och postade ett brev...
hoppas bara att det kom fram..
Återigen.. du är min guru nu!!!!!
Jessie76: Jag tycker att det är så kul att det går bra för dig nu med tanke på hur negativ du var där ett tag, men du gav inte upp!!! U go girl!!
Sweet saint: nu ska det bli kul att höra hur det går att träna med orbitreken! Har inte tränat själv på en vecka snart..var ju till fjällen å nu är jag förkyld! Typiskt, men jag drar ner på kolisar nu då jag inte kan träna å det funkar bra det oxå!
Tja tvillingsjäl!!!
Tråkigt med förkylning!!! JAg går fortfarande och väntar på min influensa som brukar komma så här års...
Kommer säkert när vi ska på konsert i GtB...
SS: Absolut...det brukar ju vara så...typiskt!! Men jag blir så jäkla frustrerad när jag inte tränar...
Jag???!! Negativ??! Jag förstår inte vad du meeeenar?!
*skrattar*
vad roliga ni är!!!!
Hej hoppas att allt är bra med er. Är lite förskyld men inte så farligt.
Skulle varit och tränat Pilates igår men hade ingen barnvakt. Om förskylningen är bättre imorgon så tänkte jag åka 5 km längdskidor. Det är bäst att passa på nu när vi har snö.
Vägde mig idag och har gått ner 6 kg på 3 1/2 vecka känns bra nu är det bara och fortsätta på det här sättet. Men sötsuget är svårt som sagt var.
Ska ut och titta på klänningar på lördag med min sambo. Hoppas bara att de har några hemma i st 46-48 så att man får möjlighet att prova.
2006
25 mars - Linele1, ?
10 Juni - Inda, Molkom (Värmland)
1 Juli - Sweet saint, Tranås
29 Juli - Jessie76, Luleå
12 Augusti - Uller, Leksand
11 November, Novemberbrud06, Vallentuna
2007
30 april, Miafina , Sunne
Hmm står och gräddar pannkakor till min söta gubbe... hur frestad blir man inte av att sätta tänderna i dem själv... *suck*...
Börjar bli hungrig nu... har ingen mat hemma så får vänta tills gubben kommer hem också... Men men.. får överleva
*dagens gnällportion*
Uller:
Kul med en dalkulla!!
Kommer från Mockfjärd/Falun från början..
Härligt resultat!!!