• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

nu kom jag rätt...

• Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
  • Miafina

sweet saint - Vem var frågan riktad till ? =)

• sweet saint

agnesnille..

Dels för mig själv men även för en vän som ligger lite mer illa ute än mig...

Lite nyfiken på OM det funkar.. Det är ju läkemedelsbelagt...?
    JAg skulle vilja gå till en läkare för att fråga om det, men vi har inte så bra läkare i denna stad....
    Ju mer jag vet om det desto bättre! Då kan jag komma till läkaren mer beredd om man säger så..

Vad tror ni??

• vixen not a tramp

sweet saint
    Läs fass, där står en hel del.
    Finns trådar på debattforumet om detta oxå, kanske får du reda på det du vill veta där? vet till exempel att fd svart brud ätit och gått ner en hel del.
    Hoppas du hittar vad du söker!

• sweet saint

mia.Maria

tack!!!!

JAg tror inte på olika piller som det finns reklam för ute i reklamblad, men detta är ju receptbelaggt...

ska titta runt lite!!

Kul att allt funkar för dig!!!!

• vixen not a tramp

sweet saint
    Vet inte om sista raden var tänkt till mig, men för mig funkar det INTE just nu. Står still och motivationen rasar. Nya friska tag! Ska börja byta ut måltider med pulver dryck igen, det fungerade väldigt bra sist!

Tror inte heller på "dunderpiller" från oseriösa företag, men det här funkar säkert, man ska vara medvetetn om biverkningarna bara. OBS! Jag äter inte reductil!

• Agnesnille

Sweet saint;

För mig fungerar Reductil väldigt bra! Jag fick dock gå till 3 läkare innan de skrev ut det till mig. Det satt långt inne innan jag gav mig på en tredje läkare för de två innan tittade på mig och sa att jag måste äta riktigt och röra på mig... Jo för det visste jag ju inte. Väldigt förnedrande (tyckte jag!) att behöva sitta där och be om hjälp för att jag var kraftigt överviktig. Kraftig fetma enligt bmi. Men tillslut träffade jag en som var ung och försog att det hadlade om att bryta mönstret av tröstätning och bantning. Reductil hjälpte mig att äta nyttigt och inte falla för frestelser då jag inte kände sådana. I början jag åt dom så gick jag o tog blodtrycket hos en sköterska var annan vecka för det är tydligen den vanligaste biverkningen - förhöjt blodtryck. Jag hade dock aldig några förändingar.

Jag har använt mig av sverigeapoteket och tycker det är ett seriöst sätt att få ut läkemedel. Tror inte att dom försöker tjäna pengar på överviktigas dåliga självförtroende genom att sälja sockerpiller. Den medecin som jag fått är exakt den samma som jag fick utskrivet här i sverige. Är man orolig för blodtrycket så får man gå på läkarstationen och kolla det gratis...

Jag vet inte riktigt om du fått svar på din fråga men utveckla den gärna om jag inte har svarat så ska jag göra mitt bästa igen

• vixen not a tramp

Kanske borde söka stöd hos er för min bristande motivation, den här tråden verkar det vara fart i!
    Nu ska jag ut och promenera bort lite fett , vi ses!

• sweet saint

mia.MAria

men du har ju gått ner lite!!!!!
    Kul med att din mamma hjälper lite med målsättning!!!!!
    Ska kolla tråden!!! Kunde inte hitta den själv då BTs sökfunktion ännu inte funkar!!

Agnesnille:
    Ja... då verkar ju sidan vara säker!!
    För mig skulle det bara vara bra om blodtrycket höjdes LITE.. HAr nämligen lite för lågt.. Läkarna har inte gjort nåt åt det men bara nämnt den nångång!!
    Tom når jag för några år sedan var slutkörd av olika anledningar så hade jag lågt..
    Ska faktiskt kolla på¨detta seriöst och överväga med min blivade.. Det är dock lite dyrt.. över 1000kr..

• vixen not a tramp

sweet saint
    Du har blandat ihop mig med någon annan! Helt Ok, men bara så du vet!

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.