Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Sweet saint - Det låter ju för bra för att vara sant =)
Man får hoppas att det går lika bra för en annan att klicka för rätt saker =)
Vad kul att du har hittat vad du söker =)
ja.. det är otroligt!!!
Det är ju så de flesta hoppas man hittar sakerna på... att det inte finns nån tvekan på om det är rätt eller inte..
Happy, happy, happy!!!
det kommer att klicka för dig också!!!!
Drakdal: Jag kan förstå skidåkaren då det inte är tillåtet att ha hundar lösa i skidspåret, däremot är det ju okej att ha dom med sig om dom är kopplade! Många använder sele på dom så att dom får lite draghjälp, kan ju vara nåt!
Skullle inte heller uppskatta om en hund sprang fram å bet mig i benen..man kan ju ramla å göra illa sig!
Åka på isen kan ju vara fantastiskt om det är bra is så det tycker jag att du kan prova, annars tycker jag att du köper en sele å använder din hund som hjälp i din träning!
Grattis till både klänning och ring!
vi åkte i skogen där det inte var spårat men sen var det 500m vi var tvugna att köra på ett skogsspår där det fanns ett "spår". Men jag vet att det är mitt fel men det är så tråkigt att han blev så rädd för skidåkaren när det gick så bra med våra. men det blir nog sele framöver eller att vi åker i någon öde skog:).
till vikten nu det känns så bra allt! Och nu sa mammma att jag får 1000kr att shoppa kläder för för att jag gått ner till 85. Är så glad.
Är i en svacka just nu...Tyckte att jag hade varit duktig i veckan, men ändå gick jag upp. Vet väl att det kan vara så men det kändes så trist
Sweet saint: kul med klänningskollen och att du hittade just Den ringen! Vi har varit och provat idag och hittade en ring som var fin. Det sa väl inte klick, så jag kanske måste leta lite till.. Man ska ju ändå (förhoppningsvis) ha den hela livet
Önskar att hälsofén med smalpulver vill komma till mig också
Drakdal - Tänka sig vad mödrar vill att man skall gå ner... Min mor lovade mig (för länge sedan ) 100 kr per kilo, så att jag kunde köpa nya kläder när jag gått ner i vikt =)
Tyvärr så blir "nästa utbetalning" på 1000 kr först när jag nått 80 kg... (om ca 35 kg) eftersom jag då gick ner till 90 och fick de första slantarna... Efter det har jag ju gått upp ännu mer så är långt långt kvar tills dess... Men ändå... Mödrar mutar oss =)
Hej
Var och provade klänningar idag provade 4 st. var väl ingen som var direkt wow men kul att titta och prova ändå.
Känner mig lite stressad när det gäller klänning för i butiken sa de att de har tre månaders leverans på dem och sedan har de semesterstängt i juli. Så senaste datumet jag måste betälla är april. och göra sista justerinarna i början av augusti med bara 11/2v kvar till bröllopet.
Jag som vill hinna gå ner lite till innan jag beställer. Känns ju fel att beställa i en st och sedan kanske gått ner två st tills klänningen ska provas ut.
Vägde mig idag gått ner 1 kg till. Har nu minus 7kg på mindre än 4 veckor. det känns jättebra. 10-12 kg till då. det borde ju gå.
Har haft tjejmiddag här ikväll (mycket trevligt) och tar en sista kik på BT innan sambon komme rhem och jag ska kasta mig i sängen. Skönt att bjuda hem folk så man kan välja maten själv. Blev väl endel gott ändå men det kunde ha blivit ännu värre Jag kör på en lite mer "sakta" diet så det känns ok. Min bästa kompis kom fram till mig och frågade om jag hade gått ner i vikt för jag såg så smal ut. Bra betyg och efter som att jag inte väger mig så kändes det som en skön bekräftelse.
Hehe.. nu har jag bytt dag igen... har velat fram och tillbaka mkt nu... men kom fram till att jag har lektion i stort sett varje måndag morgon så blir det för stressigt att väga och mäta då.
Så...
Söndagen 5 feb ;117 kg
Söndagen 12 feb; 112, 6 kg = -4,4 kg =)
Hmm hmm så glad =)
Och om någon har påpekandet att det är för fort... Ja jag vet det =)
Är ute efter den första kicken nu.. Tänkte försöka ta de återstående 2,6 nästa vecka, ner till 110... Sedan skall jag satsa på drygt 1 kg i veckan....
Jag vill kunna visa upp mig på mors födelsedag den 9 april med ca 100 kg =)
Bästa presenten för henne =)
Jag är så himla glad att jag vet inte till mig just nu =)
Så nu skall firas med ännu en god och bra frukost =)
Miafina
!!!Stort grattis!!!