Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Jag har redan köpt min klänning, en MS som var lite för liten, men det är ju som tur är korsettliv, så det ska nog ordna ska nog ordna sig.
11 November, Novemberbrud06, Vallentuna
Jag hade så tur att svärföräldrarna skulle till Indien så dom köpte tyg där - tokbilligt!! Till mig och ungarna, åsså ska vi hyra åt m2b:n.
Ska bli sååå roligt!
Invägning:
Sen förra onsdagen: -2,2kg
Totalt (sen då förra onsdagen ): -5,4 kg
Midjan: -1,7 cm
Totalt: -3,5 cm
Jätteroligt Fast jag kan trots detta inte tro att det stämmer - varför är det så??? Är det för att jag väger och mäter mig själv? Vi har ju för 1000 en digitalvåg - varför tror jag den inte??
Ingen säger nåt heller - syns det inte över 5 kg?? Hmm.... Fröken skeptisk här
Ni andra då - kom igen nu! Håller tråden på att dö ut? Näää... Jag vet att ni sitter där och läser mitt gnäll så sjung ut nu!!!
Dom som jag inte sagt det till - välkomna! The more the merrier Tillsammans e vi starka
Nu kör vi stenhårt kåmpizar!
Hela listan:
10 Juni - Inda, Molkom (Värmland)
29 Juli - Jessie76, Luleå
Åsså fyller vi på
Jessie: 5,4 kg var ju jättebra =), tänk när den dagen kommer för en annan =)
Hmm.. jag ska nog inte skriva in mig på listan eftersom den gäller 2006, men annars gäller 30 april 2007 för min del =)
Jessie76: Där ser du! Nu kommer resultaten!! vad kul!!!
Vi har ju inte bestämt datum än eftersom vi ska resa lite först!
Men jag bor ju i Piteå!
håller oxå på att gå ned i vikt. ned 7 kilo sen 1 januari. men gud vad jobbigt det är med sötsugetibland. känns ibland att jag döööööööööööör om jag inte får godis!!!
jag gifter mig snart pirrigt värre!
25 mars 2006
kram
halloj!!
WOW det går bra för alla!!!!
Vi gifter oss den 1/7 kl 16,00 utomhus, Tranås (småland)
linele1 - hur tusan går man ner 7 kg på 5-6 veckor ?
Nyfiken.. =)
Haha förlåt jag tänkte inte på det - skall icke upprepas
Då gör vi såhär istället:
2006
25 mars - Linele1, ?
10 Juni - Inda, Molkom (Värmland)
1 Juli - Sweet saint, Tranås
29 Juli - Jessie76, Luleå
2007
30 april, Miafina ?
Blir det bra? Klart vi sätter dig på kartan oxå Miafina!
Misströsta inte, snart är det du! Jag har för 2 veckor sen vart i din sits - tro mig! Gå med i Giviktkoll, det ÄR värt det! Bara bestäm dig, det finns inget annat! Lycka till, vi finns där för dig
Välkommen igen ni som e nya
Förresten - vad tusan gör man redning på enligt GI? Har ni nå smarriga recept å dela med er av? Jag kör fortfarande Gi Rivstart för jag ska bannemej gå ner MASSOR nu, det är bara så!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamizar
Jess
Jo förresten Linele1:
Hur långt har du kommit? Med bröllopsplaner osv menar jag... Hur många gäster, klänning, ring bla bla bla bla
Berätta!! Nyfikeeeeen!
Sweet - berätta om Orbitreken! Vad betalar du och vart? Törs du säga? Annars vet du ju vart min brevlåda bor