Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Miafina: härligt med nedgången, både i hg och cm!
Har själv också fuskat en del i helgen, jag har så himla svårt att stå emot godis och kakor. Jag ska försöka träna två-tre gånger i veckan, så får vi se om det blir nåt resultat.
Jessie76: musselskum? Det lät skumt
Förresten, Sweet saint: du måste "rapportera" sen om hur orbitreken funkar! Jag tror att vi är ett antal nyfikna här
absolut!!!!!
vi har bestallt den nu och bor fa den i veckan!!
Nyfiken som 17....
Nu har vi berattat for min blivandes foraldrar och min mamma! Alla vart superglada och nu borjar planeringen!!!
Vad svart det kommer att bli!!!
Maste kolla runt nu!!
Kram pa er
Jag har kört gi metoden 3veckor nu o d fungerar inte för mig så byter metod nu!
Har träffat en Personlig Tränare och har fått ett kostschema och träningschema helt anpassat efter mig. Testar det nu...Det är väääldigt strikt så vi får se hur jag klarar det...Till middag ska jag tex äta 1000g grönsaker o 120g kött!!!Hur får man i sig 1kg grönsaker
Hur går d för er andra girls där ute som kämpar på med vikten?
Imorgon ska man väga sig då.Vägde mig faktiskt i går(lör) och då visade vågen på -1.5kg.Annars har det varit bra mat i helgen och mycket motion.
Hallå tjejer! Kul att höra att det går framåt för er!
Sweet saint: jag är oxå nyfiken på orbitreken... Väntar tills du har provkört...
Lill-A : 1 kg grönsaker till ett mål!!!! Det kan ju inte vara möjligt att du ska äta så mycket! På GI-viktkoll rekommenderas 500 g på en dag...
Bytte tillbaka dag... insåg att söndag var idiotiskt iaf... hej och hå vad jag velar....
Jag fuskade igår.... åt godis.. fast inte så jättemkt ändå.
Men eftersom min tid nu efter mkt om och men börjar idag istället så vägda jag mig idag också... det säger ju nada iofs gentemot igår, men iaf.... 1,2 kilo mindre i startvikt gentemot igår....
Så nu börjar jag... och nu skriver jag den hemska sanningen - för om jag skriver det så känner jag mer press... (lite som att jag tycker att det skulle kännas pinsamt att komma till viktväktarna och inte ha gått ner)
6 februari 2006: 115,8 kg
Målet ligger på att om ett år helst vara under 70, men iaf i närheten =)
Lycka till ni andra med kilovis av grönsaker, mindre grönsaker, orbitreks och allt vad där är =)
Hej alla!!
Har varit i fjällen under hela helgen så jag har inte kunnat skriva! Om man säger så här...jag har käkat snacks å druckit öl..he he inte direkt GI! Dessutom är jag nu förkyld som attan!! Bara ta nya tag...vi kommer att köra hårt med GI ett tag igen nu...fastän jag håller mig på bra vikt under 65..men jag vill ha bort resten oxå!!!!
Ni som kör GI, i början är det väldigt viktigt att ni inte fuskar...då förstör ni fettförbränningen den dagen...tänk att det bara handlar om några veckor!!
miafina!
Kom igåg att alltid väga dig samma dag och omständigheter! Väger du dig på morgonen ska du alltid göra det osv!!
Då får du fram rätt resultat!
Förlåt om jag är glömsk, men hur hade du tänkt gå ner?? Var det med VV??
s s - JO jag vet att jag alltid ska väga mig samma dag och omständigheter =)... Nu är det på morgonen efter morgontoaletten utan kläder och det skall vara måndag morgon =)
Jag har gömt undan vågen nu så att det är llite besvärligare att plocka fram den oftare än 1 gång i veckan =)
Ja det var ju det där med hur.... Jag har ju som sagt ingen "bestämd metod"... jag funderar fortfarande vad som passar mig, men jag vill försöka att äta "så normalt som möjligt" i det stora hela. Dvs främst äta mindre, men sedan har jag plockat bort vita kolhydraterna, och låter bli att småäta.
På det hela taget kan man väl säga att jag försöker att äta "nyttigt" och plockar bort saker som av olika anledningar verkar dumt för kroppen.
Just denna vecka dock så proppar jag i mig så mkt kålsoppa som möjligt... Den välkända och av mig rätt hatade metoden... Men jag tänkte ge mig själv en "första kick" denna vecka, sedan skall jag ta och och försöka äta "vettigt" igen =)
Jag är strulig, men nu har jag bestämt mig för att testa lite olika metoder, men att ha nyttigt som ledord oavsett =)