• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

nu kom jag rätt...

• Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
  • Uller

Ni som satsar på viktnedgång . Är det någon av er som ska gifta sig i augusti eller därikring?

Hur gör ni med klänning har ni börjat leta redan trots att ni vill bli av med lite först?

Tänkte mig ut i helgen och prova lite men vill ju ner 10-15 kg till först innan jag beställer klänning

Har gått ner 5kg på 3 veckor så det känns bara bra men det är ju en bra bit kvar

• bröllops häxan

Hej alla. Hoppar in här om det är ok *L*

Jag vill komma ner till storlek 40tills i börgan av sommaren. Är nu en 46(överdel 44, underdel 46)
    Vi gifter oss 26/8 :)

Har gått ner 7 kg på fyra veckor och det känns super :D

Uller: Sömmerskan jag kontaktade tyckte att vi ska träffas i slutet av april. Hon sa att en storlek kan man ta in i den kläning jag ska ha. Men vi skulle vänta två månader till innan hon sätter i gång.

Drakdal: Super bra ju :D:D:D

Miafina: Ja det är mycket roligare att pröva nu. Men jag tänkte vänta jag också innan jag köper något plagg. Förhoppningsvis så kan man inte ha det man köper i dag om ett halvår :)

• bröllops häxan

Uller: 5 kg är jätte bra *L* Vi ligger nog ganska jämt låter det som.. Kul :)

• tvillingsjäl

Ni är duktiga tjejer!!

Sweet saint: kul med en orbitrek, men du vet väl att alla ursäkter försvinner då du kommer att ha träningsredskapet hemma! he he

Själv är jag dunderförkyld!! Såååå surt!!! Nu blir det ju ingen träning på några dagar....

• sweet saint

Uller:

Kul att du hittade hit!!!
    Hu har du lyckats hittills.. jag menar GI; VV, motion eller ja du vet??

Jag har börjat leta nu (ska gifta mig 1/7), har tänkt att köpa den i april och då ska den sitta endaste en aning för tight. Sen ska jag ta resterande kilona i maj/juni. Ska se till att köpa en klänning som man kan sy in/ut om det behövs.
    Jag köpte en klänning i somras som jag skulle ha till min väns bröllop och den var för tight. men i och med att jag köpt den för tight så vissta jag att jag fick lov att gå ner i vikt och det gjorde jag..
    (ifs så gick jag upp igen efter men det behöver man inte nämna kanske.. )

• sweet saint

tvillingsjäl:

Ingen återvändo... He, he...
    det krävs om jag ska kunna vara en snyggare brud...
    Det ska slå gnistror av mig när jag kommer i min klänning... Vi ska ju ta bil till platsen men för 17.. jag behöver ju inte ta bildäcket med mig!!!!!

• fotograflouise

Vill ge ett litet lästips "Jag vill ju bara se bra ut naken" av Jonas colting.

Något för alla som vill gå ner i vikt eller bara vill förbättra sin hälsa.
    Läs den:)

• Uller

Jag har kört naturdiet för att gå ner i vikt. Men inte enbart utan ersatt någon måltid med naturdiet och resten försökt att äta nyttigt.

Blir dock väldigt sugen på sådant som man inte bör äta, brukar då unna mig en liten bit choklad mörk och njuta riktigt mycket av den.

• Drakdal

Min morbrors fru ska sy min klänning och vi ska sy en test i bommul först i mars och sedan en "riktig" i april maj, gifter mig i början av juni. Hoppas att jag hunnig gå ner 10 kg tills dess. Hoppas!!

måste bara se till att köra stenhårt utan att fuska... Får se hur det går nästa helg då vi ska bort till några kompisar tors-sön. Brukar kunna bli lite vin och sådant och då vet jag hur sugen jag blir på allt... men, men det är bara att försöka. Hittils har jag ju klarat utan att fuska på fyra veckor.

• tvillingsjäl

Sweet saint: Precis! fast det kan ju vara bra! jag är helt övertygad att du kommer att se kanonbra ut när du gifter dig! Det går ju så bra för dig!!

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.