• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

nu kom jag rätt...

• Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
  • sweet saint

hallå hoppas ni hittar hit!!!!!

• sweet saint

kan bara skriva lite för er som är nytillkomna!

Jag måste gå ner minst 10 kg till sommaren och kör stenhårt på GI metoden.
    gymmar och simmar så fort jag har möjlighet!!

Det är alltid trevligt att kämpa tillsammans med andra och få lite peppning när man själv sviker...

• sweet saint

åååååh vad glad jag är att ni hittade hit!!!!
    Vart lite förvånad nä det inte var några nya inlägg över heljgen, men så såg jag att den stängts.. 3 månader ni vet....
    Tycker att man borde som trådstartare få ett mail som varnar lite.. men, men...
    Gud vad kul det är att det börjar funka för alla nu!!!!!
    Imorgon skla jag träna för första ggn på ca 10 dagar... Det kommer säkert att bli tungt!!!
    Hmmm åt min absoluta favorit rätt igår.. Min M2Bs famor hade skickat med mat till mig då jag inte kunde komma på middan.
    Hasselbackspotatis, fläskfile med hennes uuuuuunderbara sås till. Två saker jag inte kommer att säga nej till inte vilken diet jag är går på är rödvin ibland och just_denna_rätt! Det är en upplevelse att få äta den!!! Våran Bröllopsmiddag!!
    Sååå jag åt potatis...... Allt annat var OK enligt GIs regler...
    Vad tror ni??? SKa jag känna ångest över detta eller bara vara glad och fortsätta som jag gör??

På tal om väder.. 0 grader men soooool!!!

• sweet saint

anelP:

Kan det vara south beach???
    Den är ju i princip som GI.. Lite mindre fett i maten bara vad jag förstått..

• sweet saint

Hmm nej den har jag inget aaaning om vad det är....
    Men den funkade ju iallafal!!!

Keep on banting... *skrattar*

(tur jag kan roa mig själv lite.....)

Alltså, detta väder gör mig överlycklig!!!!!

• sweet saint

ja du.. själv har jag inte kunnat brottas med sötsug särskillt bra på övrig dieter. Med GI har det lyckligtvis försvunnit!!
    ta någon socker fri chokladbit eller frukt kanske?? Eller köp VVs godispåsar.. goda!!!!

• sweet saint

loppi:

Hoppas du haller kvar traden!!!

Valkommen!!!

• sweet saint

halloj!!

Är det inte underbart när man märker att våren närmar sig?? Har varit ute mycket idag o njuuutit av solen!!!!
    Det verkar gå bra för alla!! Underbart!!!!
    imorgon ska jag äääntligen få simma!!!! Upp i ottan och plaska runt!!!! Kanske, kanske vågar jag mig på vågen....

• sweet saint

vet ni nåt om orbitek maskinen??

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.