Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
hård dag idag. varit extremt sugen ... vill bli av med det. Men har hållt för trycket, aktiverat mig med, promenad, varit på stans köpcenter och fönstershoppat. dottern fick hål i öronen. jaja jag vet jag höll för trycket, men de dagar jag får sug är så jobbiga, även om jag lyckas låta bli...
dessutom en jobbig vecka eftersom sambon jobbar kväll. lättare att hålla sig borta från sötsaker under dagen, på kvällen det är jobbigast. men jag lyckades, förrutom för en liten mandelbiskvi.. barnen åt nyponsoppa till lunch..
bara en trist dag helt enkelt. hittade dessutom en klänning jag skulle vilja ha för 2000 kr. bra pris eller hur? men det är silke!! jag har en son, fyra månader och han kräks rätt ofta...kul att lägga ned kosing på en klänning som sen måste kemtvättas på en gång. måste vara ett annat material..bara fortsätta leta..
Varje hård dag är förhoppningsvis ett steg närmare lättare dagar... (man kan ju alltid försöka)
Nu är jag trött och skall sova.. Godnatt!
Igår gick väldigt bra .... Jag hoppas att jag kan fortsätta så.. så kanske jag kan iaf pressa ner vikten igen, dit den var i slutet på förra veckan..... Usch vad jag inte vill stå still ännu... Inser att jag måste göra det någon gång.. men inte NU tack....
Ytterligare en dags strävan ....
Lycka till och kör hårt =)
förbannat!!!! HAde skrivit långt, men så kraschade systemet...
Ja, ja, kort sagt..
vilken strategi gäller för helgen då??
Rebelliska helgonet - Öhhm... spelar det ngn roll att det är helg ? ;)
Nä allvarligt talat.. jag har samma på helg som vardag... Som student har man ju inte råd att lyxa sig så det får inte avgöras efter veckodagen =)
Dessutom har man ju ställt in kroppen på ett "hemmatempo" ang ätandet, eftersom man inte har lektion så ofta utan gör sin tid som man vill, så lika bra att fortsätta i samma spår hela tiden...
Ska på stan idag och köpa lite kul saker och börja pyssla med inbjudningskort (testkort alltså).... OM bara vädret håller i sig, så det inte börjar snöa igen... hoppas inte...
Din taktik för helgen är ?
Sweet Saint: Hur går det, får du något tränat på orbitreken ?
Hm blev inget på stan igår.. började snöa.... Inge kul gå ut då.... =(
Men idag är det roligare.. sitter just nu i ett par byxor som jag inte har kunnat ha sedan tidig höstas =)
Tyvärr är det lite trasiga, men man kan ju ha dem hemma där ingen annan än sambon ser =)
Imorgon är det vägning... vet inte om jag ser fram emot det eller inte... Kommer vara en besvikelse gentemot förra veckan.. men jag tror (peppar peppar ta i trä) att det kan ha vänt sig under veckan och att jag ändå har gått ner ngt gram, istället för upp som det verkade i början av veckan.
Hej alla duktiga tjejer.
Nu har jag aldrig skrivit i detta forum och inte läst alla trådar men....
Jag ska gifta mig i augusti och har sedan november börjat träna,äta "korrekt" och ta lååånga morgonpromenader innan jobbet. Peppar,peppar i dagens läge har jag gått ner 6 kilo, fått fastare rumpa(enligt sambon)och orkar faktiskt gå upp för mördarbacken hem till mig utan att flåsa lungorna ur mig. Hade 78 kg som startvikt och är nu nere på 72. Ska attans ner till 68 innan augusti.
Till saken hör den att jag och min sambo båda är gourmander. Vi älskar att äta god mat,godis,bakelser och pizza är en favoo hos sambon. Men man kan om man bara ger sig fan i det att man ska låta bli. Vi har numera börjat konsumera popcorn så fort suget sätter in. En annan höjdare är att dricka massor av grönt the. Mitt sötsug är som bortblåst (för det mesta) Så fort suget sätter in frammanar jag bilden av mig själv som brud. O den bruden är inte överviktig *S* Så jag kämpar vidare. Ska snart gå till jobbet och träna 1 timme innan arbetspasset börjar.
Nu blev detta inlägg lite långt men alltid finns det nån som orkar läsa *S*
All lycka till er och bit ihop!
Hej och välkommen smink-freak, klart du klarar ditt mål till agusti!
Det känns så skönt nu! Har varit på konferans tors-fre och var på fest igår men jag har inte syndat en gång! Då känner man sig duktig! Inte ens vin trots att jag får bara för att jag vet hur sugen jag blir på allt då ochinte tala om dagen efter.
Bra kämpat alla! Det är bara att forsätta så.
Var nere i källaren idag och hämtade upp en kartong med "hoppas jag kan gå i snart igen kläder"...
Det mesta gick på mig =)
Inga byxor dock gick att knäppa.. men det är pga den hemska magen... Skinnet är så uttöjt, så man ser ut som en känguru.... om det inte vore för den så skulle även byxorna passa =/
Får vänta någon/några veckor till och få gubben att massera magen mkt, så kanske det går =)
Hoppas helgen funkar för er... Själv återkommer jag imorgon med min vägningsrapport =)
Smink-freak: Bra knep det där, att tänka sig själv i klänningen. Det är ju tyvärr inte så mycket som funkar när man väl blir sugen. Som nu, när jag precis kommit hem från jobbet, trött och det är lördagkväll. Men den där tjejen i klänningen, hon tar ett äpple.
Grönt te?? Hjälper det??