• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

nu kom jag rätt...

• Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
  • Drakdal

Känner mig lite hängig och trött, tror att jag är på väg att bli sjuk :( hoppas att jag klarar mig.

Imorgon är det vägning igen så det är bara att hoppas på att det gått lika bra igen.

• Miafina

Värst var dött det var här då...... =(

Drakdal - Hur gick det med vägningen ?

Alla ger väl inte upp nu.. nu börjar det bli hårt igen så jag ser fram emot mkt aktivitet här framöver...

• sweet saint

ja..

halloj allihopa!!!

Nu känns det som om jag inte varit här på evigheter...

Det är sååå mycket att stå i nu när man börjat planera att jag helt enkelt hunnit hälsa på här inne..

orbitreken funkar super!!!! hur skönt som helst!!!!

när det gäller maten så funkar det också, men jag har inte haft tillgång till nån vår så hur minskningen gått till har jag ingen aning om.. ska kolla på torsdag då jag ska simma lite..

hoppas att ni håller igång och inte ger upp nu!!! Sommaren börjar sakta men säkert närma sig!!! Bikinis, linnen, kjolar, BRÖLLOP, mm..

• Drakdal

Vägning idag och den sa minus 0.3. Det känns helt okej då jag ätit lite annat än planerat. En clementin och en bit mörk choklad samt lite gravad lax och en sås med sweet chili i. Kanske inte jättemycket farligt och jag är nöjd.

Håller med SS Nu gäller det tjejer nu måste vi blicka framåt och inte ge upp! Vi ska ha linnen, kjolar, bikinis och som sagt BRÖLLOP! Vi kommer att vara SÅ snygga. Kämpa nu!!!:D

• Miafina

Hehe.... =) låter bra...

Jag har ju iofs inte bröllopet ännu men hoppas absolut på de andra delarna =)

Nu har sambon kommit fram till att han skall önska sig orbitreken i födelsedagspresent =) (fyller om ett par veckor)... Låter super i mina öron.. kan man spara lite av dem slantarna iaf =)

jag hoppas innerligt på att komma under 110 denna vecka.. men det är ju knappt ett kilo så det borde gå tycker jag =)

Drakdal - Allt är ju något... SÅ det var väl rätt ok om man betänker "fusket" =)

• Drakdal

Ja allt minus är åt rätt håll så jag är nöjd med veckans nedgång. Kul om ni får orbitrecken i födelsedagspresent åt din kille.

Kör hårt

• Jessie76

Hej!!
    Ja längesen är det tyvärr sorry

Jag har kört igång med Orbitrek oxå, och jag fick den mindre än en vecka efter jag beställt, så dom kanske har lärt sig av det arga helgonet här Har bara hunnit med en gång men jisses!! Stooor tumme upp!!

Maten har gått värre tyvärr, för många fester

Återkommer med mått nästa onsdag för jag är alldeles för svälld för att mäta mig idag.

Tvillingsjäl - vart är du och hur mår du och så vidare?

Ni andra - ni är jätteduktiga, häng i nu det går om man vill!! Såg ett tips i Aftonbladet igår, att man skulle fota sig ofta och sätta upp bilderna så att man själv ser förändringen - det är väl en idé?

Ha det bäst

• tvillingsjäl

Hejsan!

Jodå jag finns här...har inte hänt så mycke..har varit sjuk i ca 3 veckor..skitjobbigt!!! En förkylning som verkligen vägrar att ge med sig... å sen har jag varit till naprapaten och knäckt till min rygg eftersom jag var med om en liten skoterolycka så helgen blev det bara vila å kolla på OS! Men igår åkte vi skidor för första gången på 3 veckor å det var såååå hemskt!!! Det var grymt jobbigt, men samtidigt skönt att komma igång igen!

Vikten vet jag inte för jag har inte vägt mig nåt mer men jag tror att jag står still på 65...nu ska jag iaf inte väga mig eftersom jag har mens....

Verkligen roligt att höra att det går bra för er tjejer!!

• Miafina

Jessie - Precis det tänkte jag göra.. fast inte sätta upp dem då =)
    Men eftersom jag höll på att smälla av när jag sig mina bilder så var sambon omtänksam nog att radera dem, så jag slapp se... Hmm var ju inte det jag ville.... Men tanken var ju god =)

Tvillingsjäl - Hur mkt hade du tänkt gå ner till egentligen ?... du kanske är kort det vet jag ju inte.. men 65 tycks vara en trivselvikt för rätt många människor =)

Kör hårt jag sååå har bestämt mig att vara under 110 och helst 109 till söndagen... Det senare kan jag väl se mig i månen efter men man kan ju hoppas.

Har börjat träna också =).. inget mkt men magen iaf =) Försök att strama upp dem och hållningen... Nu är tredje dagen så jag har sådan träningsvärk att jag knappt kan skratta utan plågor... men det gör att jag skrattar ännu mer så =)

• tvillingsjäl

Miafina: Jo jag vet att det är en trivselvikt för många men jag är bara 163cm och jag vill ner till ca 60-62 då är det helt perfekt för mig!

Jag är nog inte helt positiv till hela det här med att sätta upp bilder på sig själv..är inte det lätt ångestladdat??

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.