• svessan

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Jag har blivit så förkyld idag så jag orkar knappt gå utanför dörren. Det blev självklart ingen fredagsträning som jag brukar ta köra och nu har jag toppat detta med massa lösgodis. Får sååå dåligt samvete, men man måste väl få ha sina dagar då man "slarvar"??

• svessan

vad siktar ni på för BMI?? vad är rimligt??

• svessan

Har haft tjejmiddag här ikväll (mycket trevligt) och tar en sista kik på BT innan sambon komme rhem och jag ska kasta mig i sängen. Skönt att bjuda hem folk så man kan välja maten själv. Blev väl endel gott ändå men det kunde ha blivit ännu värre Jag kör på en lite mer "sakta" diet så det känns ok. Min bästa kompis kom fram till mig och frågade om jag hade gått ner i vikt för jag såg så smal ut. Bra betyg och efter som att jag inte väger mig så kändes det som en skön bekräftelse.

• svessan

Smink-freak: Bra knep det där, att tänka sig själv i klänningen. Det är ju tyvärr inte så mycket som funkar när man väl blir sugen. Som nu, när jag precis kommit hem från jobbet, trött och det är lördagkväll. Men den där tjejen i klänningen, hon tar ett äpple.
    Grönt te?? Hjälper det??

• svessan

Har precis varit och fikat med en kompis. Beställde grönt te och en macka. Sneglade dock vääääldigt länge på kakorna men klarade mig.
    Ska inhandla ett sådant där citron te imorgon tror jag.

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.