Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Sötsuget har verkligen försvunnit nu med GI helt otroligt! Och jag blir så glad när man fikar med kompisar och de smäller i sig chokladbollar etc och jag bara känner hur DUKTIG jag är! Men om jag trots detta blir sugen på något litet mellan måltiderna brukar jag ta lite valnötter eller rostade solrosfrön med salt på.
Ett tips alla GI-are på ICA har de just nu rea på en GI bok som tar upp allt från hur man ska tänka, lista på allt och många bra recept.
:( skulle åka skidor idag hade jag bestämt, men nej då... just idag tänkte all snö försvinna och bli blaskig is istället! Så jag forsätter med mina promenader och så går jag till gymmet och kör CORE ikväll istället.
Vägning imorgon så nu j**lar!!
ville mest säga tack för att ni finns!!!
Hej tjejer!
Jag vill inte riktigt gå ner 10 kilo, 5 räcker för mig, men jag behöver lite pepping, så jag kanske kan få hänga på er tråd. Jag kör Cambridge, de flesta här verkar ju köra GI. Nån som har erfarenhet av Cambridge, känner mig lite vilsen.
Är fortfarande förkyld och har inte kunnat träna något så jag vågade inte väga mig i morse! Hmmm, får se om jag kan träna om nån dag. Core är verkligen jättebra träning. Suveränt både för mage och rygg.
Håller med om att VV:s godispåsar är en räddare i nöden när man är toksugen på nåt gott!
H Så nu har jag äntligen hittat hit. Tog lite tid men ändå. Har varit så struligt med jobb och så. Är nämligen bara projektanställd och skulle egentligen slutat imorgon men idag så kom min chef och sa att jag fick förlängt två månader. Sånt gör att jag tyvärr tröst och stressäter. Inte alls bra. Dessutom så firade vi min Sambos mamma i helgen så då blev det inte heller direkt nyttig mat.
Måste verkligen komma igång och göra något. Men har liksom inga pengar över till ett träningskort. Och nu är det bara is överallt så det går inte direkt att rida heller. Min enda träning är för tillfället mockningen.
Måste ut och göra något. Men det är så svårt när man är själv tycker jag. Jag är en gruppträningsperson och inte springa ensam i skogen person. Dessutom har jag varit helt slutkörd på sistone, men jag vet inte riktigt varför.
Oj vad långt det blev... Men det var ju ett tag sen, jag får skylla på det
Kommer precis ifrån corepasset...ojojoj vad jag kommer ha träningsvärk!! Men gu vad jag känner mig duktig och fräsch.
förresten hej alla nya välkommna
En fråga.....
Ni som har blivit av med sockersuget....eller är på väg dit....hur lång tid tar det att komma dit? Jag har väldigt svårt för att avstå choklad. Tycker heller inte om att laga mat så det är svårt att äta rätt. Jobbigt. Bröllop i maj och vill gärna bli lite fastare i dallret. Vad gör man? Kan ju aldrig skärpa mig. Saknar motivation.....snyft...
För mig tog det lite drygt en vecka men det kan nog variera.
Hej alla duktiga! Kul att se att alla är på G och kämpar på!
Ni som har en Orbitrek, är det en så'n makalös manick som det verkar? Jag är generellt skeptiskt till "tv-shopprodukter" men den är ju mycket billigare än ex.vis en likadan av märket "Skip"... Det skulle vara gôrskönt att ha sitt gym hemma och slippa tänka på att hinna med ytterligare en grej mellan arbete, hämtning på dagis och fritids och alla aktiviteter som barnen ska på...