• Next

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

H Så nu har jag äntligen hittat hit. Tog lite tid men ändå. Har varit så struligt med jobb och så. Är nämligen bara projektanställd och skulle egentligen slutat imorgon men idag så kom min chef och sa att jag fick förlängt två månader. Sånt gör att jag tyvärr tröst och stressäter. Inte alls bra. Dessutom så firade vi min Sambos mamma i helgen så då blev det inte heller direkt nyttig mat.

Måste verkligen komma igång och göra något. Men har liksom inga pengar över till ett träningskort. Och nu är det bara is överallt så det går inte direkt att rida heller. Min enda träning är för tillfället mockningen.

Måste ut och göra något. Men det är så svårt när man är själv tycker jag. Jag är en gruppträningsperson och inte springa ensam i skogen person. Dessutom har jag varit helt slutkörd på sistone, men jag vet inte riktigt varför.

Oj vad långt det blev... Men det var ju ett tag sen, jag får skylla på det

• Next

Hej tjejer!
    MIn diet har gått kasst förutom i helgen när jag knappt har ätit någonting. Trodde först att jag hade maginfluensa men det verkar inte så längre. Får väl ta mig i kragen och gå till vårdcentralen idag. Har inte vågat väga mig än. Jag är övertygad om att jag har gått upp i vikt i alla fall.

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.